nogle der har en god kur det vil dele med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Heej jeg er en pige på 23 , har født to skønne børn, men den sidste da jeg havde født ville kgerne ikke rigtig af igen! jeg går i fitness 2. til 3 gang i ugen' hver mandag og torsdag går jeg til Zumba, . jeg sys bare ikke rigtigt der sker noget med Vægten! jeg spiser ikke slik men i stedet grøn og frugt.! jeg drikker meget vand . næsten stort ingen sodavand mere. spiser ik smør..

men kan godt li ris og pasta vil ha svært ved skulle af med det .kan ikke så godt lide kartofler ! please hjælp mig skulle gerne nå smide 10. 15. kg til juni næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

LC

Anonym skriver:

Heej jeg er en pige på 23 , har født to skønne børn, men den sidste da jeg havde født ville kgerne ikke rigtig af igen! jeg går i fitness 2. til 3 gang i ugen' hver mandag og torsdag går jeg til Zumba, . jeg sys bare ikke rigtigt der sker noget med Vægten! jeg spiser ikke slik men i stedet grøn og frugt.! jeg drikker meget vand . næsten stort ingen sodavand mere. spiser ik smør..

men kan godt li ris og pasta vil ha svært ved skulle af med det .kan ikke så godt lide kartofler ! please hjælp mig skulle gerne nå smide 10. 15. kg til juni næste år

Virker måske forkert at foreslå, men har du prøvet at spise efter bogen "spis dig gravid"

Der må du godt nok ikke spise ris og pasta - men de kommer med alternativer som perlebyg(hvilket er næsten som ris)

Lån den evt. på biblioteket, så kan du se om det er noget...

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

er de bulgur du snakker om?

spis dig gravid hvorfor lig den ? jhehe

Anmeld

8. juni 2011

Isabella_mor

der er nogen der snakker om grapekuren og at den skulle være effektiv.. det er så uden ris og pasta..

Anmeld

8. juni 2011

Miss HH

Jeg begyndte at løbe 5 km 3 gange i ugen og havde kun slikdag/usunddag en gang i ugen, det tabte jeg mig meget hurtigt ved, så måske var det en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.