Vind babytæppe :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

Frk.Munk

Stjernestøv skriver:

I anledningen af at sommeren er her, så stiller jeg et babytæppe på højkant. Du kan deltage indtil d.15 juni, og du deltager ved at skrive en kommentar, og dit navn bagefter. til sidst trækker jeg lod blandt alle der har kommenteret

du får selv lov til at vælge farve, og stof til dit tæppe

Sikke en dejlig konkurence - jeg vil da helt sikkert gerne være med!  Og sikke et flot tæppe - det vil helt sikker passe lige ind her hjemme   - Jeg hedder Sommerblomst her inde - og Julie Munk IRL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

MomInTheMaking

Sikke en god ide, hvem vil ikke gerne have sådan et flot tæppe..^^ Syr du på maskine eller i hånden?

- Sheila Jensen

Anmeld

8. juni 2011

Stjernestoev

8. juni 2011

Stjernestoev

Mom In The Making skriver:

Sikke en god ide, hvem vil ikke gerne have sådan et flot tæppe..^^ Syr du på maskine eller i hånden?

- Sheila Jensen

På maskine. Kan ikke finde ud af det i hånden.

Anmeld

8. juni 2011

Dictes mor

Det er lige sådan et tæppe, jeg har ønsket mig til min pige... Det er bare så flot!!!

- Camilla -

Anmeld

8. juni 2011

MomInTheMaking

Stjernestøv skriver:

På maskine. Kan ikke finde ud af det i hånden.

Det er nu ikke så svært, men pokkers tålmodigheds krævende, så forstår udemærket at der ikke er flere der kaster sig ud i det. Og jeg synes bestemt resultatet er rigtig flot "no matter"..;D

Anmeld

8. juni 2011

Stjernestoev

Mom In The Making skriver:

Det er nu ikke så svært, men pokkers tålmodigheds krævende, så forstår udemærket at der ikke er flere der kaster sig ud i det. Og jeg synes bestemt resultatet er rigtig flot "no matter"..;D

Tak

Anmeld

8. juni 2011

LenaJohansen

lækkert tæppe, sådan et kunne min prinsesse godt bruge

Lena Johansen

Anmeld

8. juni 2011

mizzblondie

uhhh mega flot tæppe love it... plus jeg lii har fundet ud af via en scanning i dag kl 12 at jeg ska ha en lille dreng så passer dette jo bare perfekt håber virkelig jeg vinder for vinder aldrig i konkurrancer men måske er jeg heldig denne gang

carina (mizz-blondie)

Anmeld

8. juni 2011

Maria.

Fedt tæppe!! Malou kunne godt bruge et i lilla når vi skal til vesterhavet til sommer, og derefter i hyggekrogen herhjemme!

Maria Andersen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.