Vind babytæppe :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. juni 2011

Miia90

Mia Kjær Hansen

Sikken et lækkert tæppe. sådan et kunne min lille Prinsesse godt bruge når hun ankommer midt i Nov <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

musse1

Stjernestøv skriver:

I anledningen af at sommeren er her, så stiller jeg et babytæppe på højkant. Du kan deltage indtil d.15 juni, og du deltager ved at skrive en kommentar, og dit navn bagefter. til sidst trækker jeg lod blandt alle der har kommenteret

du får selv lov til at vælge farve, og stof til dit tæppe 2. Pladsen får 3 suttekæder

hvor er det tæppe fint,  det er jeg sikker på Benjamin ville være rigtig glad for at få

tina pedersen

Anmeld

14. juni 2011

musse1

Stjernestøv skriver:

I anledningen af at sommeren er her, så stiller jeg et babytæppe på højkant. Du kan deltage indtil d.15 juni, og du deltager ved at skrive en kommentar, og dit navn bagefter. til sidst trækker jeg lod blandt alle der har kommenteret

du får selv lov til at vælge farve, og stof til dit tæppe 2. Pladsen får 3 suttekæder

hvor er det tæppe fint,  det er jeg sikker på Benjamin ville være rigtig glad for at få

tina pedersen

Anmeld

14. juni 2011

dorthemus

Dorthemus (vil ikke ud med mit fulde navn)

Du laver bare så fine ting  Det ville klæde hyggehjørnet på Runas værelse når vi ligge og hører musik og leger

Anmeld

14. juni 2011

Michella2

Stjernestøv skriver:

Min kommentar er, træk mig

Og super fedt initiativ

Anmeld

14. juni 2011

Saram

Ej en sød idé! Og rigtig fint tæppe!

Sara Alrø.

Anmeld

14. juni 2011

Stjernestoev

JustAnotherName skriver:

VILDT - så mange der har skrevet  Men det er jo klart nok

Det bliver spændende, hvem den/de "heldige bananer" bliver imorgen.

Godt det ikke er mig der skal træffe en beslutning.
Jeg ville ikke ane, hvordan jeg skulle udvælge

Syntes nu stadig det er vildt flot af dig, sådan at sætte diine egne kreationer på "højkant" - Blor fordi! Og for at forkæle én eller anden heldig BABY-bruger.

Håber også der er nogen der forkæler og belønner dig engang imellem

Mange mange tak søde!!
Det var vel nok pænt af dig.
Jeg trækker lod via www.random.org, så der ikke er noget snyd. Det vil være urimeligt for både mig og jer, hvis jeg selv skulle vælge Hvilket jeg slet ikke ville kunne..

Det er en stor glæde at glæde andre!!

Anmeld

14. juni 2011

Puller

Ihh et fint tæppe, sådan et kunne bettemanden godt bruge 

Natasja Madsen

Anmeld

15. juni 2011

Stjernestoev

2 en halv time

Anmeld

15. juni 2011

TbCp

Uhhhh spændende spændende!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.