Hvor skal jeg bestille fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

linemus

Nu læser jeg lige, at SpecialKøbmanden kan tage 3 uger om at levere Ih, du milde - så er jeg alt for sent ude Hvor er det bedst og hurtigst at bestille kageudstyr henne? Jeg har kun prøvet at bestille fra England, men man skulle da synes, det ville gå hurtigere at få det fra et sted i DK?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Dot D

linemus skriver:

Nu læser jeg lige, at SpecialKøbmanden kan tage 3 uger om at levere Ih, du milde - så er jeg alt for sent ude Hvor er det bedst og hurtigst at bestille kageudstyr henne? Jeg har kun prøvet at bestille fra England, men man skulle da synes, det ville gå hurtigere at få det fra et sted i DK?

- Line

dinkage.dk er både hurtig og billig, helt klart et besøg værd

Anmeld

8. juni 2011

Karina

Bestilte fra Holland sidste søndag - varerene kom ondag formiddag. Hurtig levering og billigt

Anmeld

8. juni 2011

linemus

Dot D skriver:

dinkage.dk er både hurtig og billig, helt klart et besøg værd

Tak - det noterer jeg

Anmeld

8. juni 2011

linemus

Karina skriver:

Bestilte fra Holland sidste søndag - varerene kom ondag formiddag. Hurtig levering og billigt

Det var hurtigt. Har du et link, jeg må få?

Anmeld

8. juni 2011

Karina

http://www.deleukstetaartenshop.nl/

Jeg har lige testet det vanilie fondant jeg bestilte - der var fuld tilfredshed fra mig. (Det var de 5 kg. vanilie til 25 euro)

Fragten er 10 euro for max 25 kg. Så det er jo ikke mere end er for mange bestillinger i DK

Anmeld

8. juni 2011

muzen

jep jeg stemmer for den hollanske betilte igår og har fået en mail om at den er afsendt i dag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.