Hej I dejlige kvinder her inde...
Jeg er ny her inde både på siden med også på Baby.dk.
Jeg vil lige skrive lidt til jer om mig selv, da jeg også skal til at tabe mig igen...
Jeg startede et størrer vægttab i April 2007 (da min yngste søn blev født) og i December 2008 sagde vægten minus 57 kg. Jeg har så holdt det rimeligt med plus/minus 5 kg frem til Oktober 2010...
Nu er jeg dog desværre kommet op på en vægt der hedder plus 20 kg på sidebenene... Og dem ønsker jeg at få af igen... Så jeg startede i Mandags med at spise med omtanke...
Grunden til min vægtstigning har været at jeg altid har haft mange smerter i min krop, men jeg har bidt dem i mig fordi jeg følte mig som en hypokonder. Men Vinteren har været rigtig hård ved mig, så jeg har haft ekstremt mange smerter, så jeg orkede ikke andet end mit arbejde og trøstespisning... Jeg har så i Januar fået konstateret en Fibromyalgi (Var ikke hypokonder
). Men det ikke at kunne rører sig sætter sine spor.... Men nu da jeg er sygemeldt og varmen er begyndt at komme føler jeg at jeg har overskud til at komme igang igen...
Jeg er dog lykkelig for at jeg ikke har taget alle 57 kg på, og jeg da stadig er 37 kg fra min højeste vægt, men nu skal de 20 kg væk igen...
Jeg har dog siden oktober haft fat i min kost osv i perioder, men det kan være utrolig svært bare at holde vægten når man nogle dage kun kan ligge ned hele dagen. Men nu er jeg optimist, og jeg håber det er okay jeg er med her 
Det var en roman fra mig....
Også vil jeg sige SUPER FLOT til jer alle her inde, i er for seje...
Maria
Anmeld