Forslag til hovedret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er lige ano da det er hemmeligt vi snakker bryllup, og vi har heller ikke nogen dato endnu.

Men vi har snakket lidt mad og forret er vi enige om. Lakseroulade evt tunmousse. Desserten bliver bryllups kage. Men hovedretten kan vi ikke helt finde ud af. Det skal siges vi selv vil lave så meget som muligt med hjælp fra familien. og så på dagen havde nogle piger der ordner det og varmer maden op osv. Men hvad kunne man tage til hovedret. Det skal ikke nødvendigvis være noget steg halløj.

Vi har valgt denne måde da vi mener det er billigere selv at lave maden. Vi bliver ca. 60 personer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

LBK

Anonym skriver:

Jeg er lige ano da det er hemmeligt vi snakker bryllup, og vi har heller ikke nogen dato endnu.

Men vi har snakket lidt mad og forret er vi enige om. Lakseroulade evt tunmousse. Desserten bliver bryllups kage. Men hovedretten kan vi ikke helt finde ud af. Det skal siges vi selv vil lave så meget som muligt med hjælp fra familien. og så på dagen havde nogle piger der ordner det og varmer maden op osv. Men hvad kunne man tage til hovedret. Det skal ikke nødvendigvis være noget steg halløj.

Vi har valgt denne måde da vi mener det er billigere selv at lave maden. Vi bliver ca. 60 personer

Altså vi skal giftes om 14 dage. Og vores hovedret består af oksestegsfilet m. kartofler rødvinssauce og en masse lækre tilberedte grøntsager.

Men man kan jo i princippet servere alt, men det jeg synes er vigtigt er at det skal være noget mad, som man ikke får hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.