Den gode julemad... hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. november 2008

Liva

Hej..

Nu er det jo snart jul, hvis nogen skulle have overset det, og hermed udsættes vi jo for masser af julefristelser.

Hvad gør i med julemaden: spiser som i vil, og tager den bagefter. Spiser noget og springer andet over eller holder i slankejul?

Her håber jeg at jeg er i stand til at prioritere, således at jeg kan nyde den gode julemiddag og bare tage en portion i stedet for to, ris à la manden vil jeg ikke undvære, men knasen håber jeg at kunne springe over... Til julefrokoster er der jo også mindre usunde ting, og så behøver jeg ikke spise til jeg triller, hvilket jeg nogen gange er forfaldet til...

Kh Liva, der ikke orker at skulle kæmpe for de samme kilo en gang til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Honningblomst

Hej...
Jeg gør som jeg altid gør og uden at føle afsagn, der er jo mmeget andet end fed mad og konfekt der smager godt.
Så jeg tager en lille smule af det usunde juleaften og så en masse sundt og ingen konfekt eller julekager...vi hverken bager eller laver konfekt, så herhjemme fristes vi ikke...
Jeg gider simpelthen ikke kæmpe med ekstra kilo i januar hvis jeg kan slippe..
Knus Eva..

Anmeld

26. november 2008

Lullaby

Jeg passer på hvad jeg spiser. Heldigvis er jeg ikke til alt det usunde undtagen iskonfekt. Det er nok min last

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.