Mission baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

VNB

sidder og ser mission baby på Dr1 lige nu, og bliver helt vildt berørt af det!

Jeg har nu for 5 gang på 20 min været inde ved min søns seng, og bare stået der og betragtet ham! Han er så smuk, så sød, så uskyldig, så lille og hjælpeløs, så lattermild (når han er vågen ) så fuldstændig bedårende og fantastisk!

Jeg elsker ham simpelthen højere end noget andet på denne jord, og jeg vil gå igennem ALT for ham ALTID!

Imens jeg render frem og tilbage mellem hans tremmeseng og stuen, kniber jeg en masse små tårer, for hvor er jeg dog bare TAKNEMMELIG for at vi har ham!  

Vi prøvede i 2 år før det lykkes os at lave ham - vi var egentlig på renden til at opgive, men så pludselig en kold morgen den 3 April sidste år, stod jeg med en positiv test! Det var sku lykkes os at blive naturlig gravide, og vi var OVER LYKKELIGE!

Her lidt over 1 år efter, føler vi os stadig som de heldigste mennesker på jorden! Nogle gange sidder vi bare og kigger på ham mens vi begge to er helt rørte over at VI HAR SKABT sådan et perfekt lille barn sammen!  Det er så vildt at tænke på!

Derfor bliver jeg også helt rørt af de historier der følger de mennesker som er med i programmet "Mission baby"....

Jeg ved jo hvad de går igennem af følelser, og jeg kan se i kvindernes ansigter at de føler den samme skuffelse som jeg følte dengang jeg stod med den ene negative test efter den anden...  

Det et man ikke sådan bare lige kan lave et lille ønskebarn, tærer hårderer på ens psyke end mange måske kan forestille sig! Man tænker KONSTANT på at blive gravid... Man bliver vildt jaloux hver gang man ser en gravid eller en med en barnevogn, og oveni det får man vildt dårlig samvittighed over at være så egoistisk, over at man nærmest ikke under andre den lykke!  

Men ønsket om det her barn er bare så stort... ja til tider følte min kæreste og jeg fuldstændig utilstrækkelige...

heldigvis har vi altid haft et utrolig stærkt forhold, og vi har hele vejen igennem været rigtig gode til at passe på hinanden og støtte hinanden gennem de hårde tider  vi er måske endda blevet endnu stærkere sammen.

Jeg føler virkelig med alle dem som stadigvæk befinder sig i kampen om at få deres små ønskebørn, og jeg håber af hele mit hjerte at de allesammen en skønne dag får deres ønske opfyldt, så de kan prøve at føle den samme glæde og lykke som jeg endelig var heldig at få!

Jeg kan slet ikke beskrive med ord hvor lykkelig og heldig jeg føler mig! Jeg har verdens dejligste søn og kæreste, og man kunne tage alt andet fra mig - jeg er ligeglad, for jeg har ALT hvad jeg kunne drømme om i mine 2 drenge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Janni.

Åh fik helt kuldegysninger af din dejlige historie 

Anmeld

7. juni 2011

VNB

Janni. skriver:

Åh fik helt kuldegysninger af din dejlige historie 

hvor er du sød  er glad for at du læste med!

Anmeld

7. juni 2011

Janni.

VNB skriver:

hvor er du sød  er glad for at du læste med!

Jeg så selv programmet imens jeg var ved at putte sønnen til nat efter farmand måtte give op. Det er mor der er bedst til at putte her i huset 

Anmeld

7. juni 2011

VNB

Janni. skriver:

Jeg så selv programmet imens jeg var ved at putte sønnen til nat efter farmand måtte give op. Det er mor der er bedst til at putte her i huset 

hehe også her  det må være en "mødre-ting" og hyggeligt er det jo!!!!

Synes at programmet er rigtig godt sat sammen. det viser ret godt hvad folk går igennem, på hver deres forskellige måder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.