blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Moar2011

her den 16 er det 2mdr siden jeg fødte Storm, så det ville sige at det er nu små 6uger siden han kom til verden.. 

jeg har blødt lige siden , og nogen gange rigtig kraftig med store klumper.. så valgte at tag til lægen idag og lige få snakket det igennem .. blev så undersøgt indvendig selvfølgelig og med 2fingre oppe.. hvilket gjorde avs helt oppe.. lægen valgte så at give mig nogen piller mod betændelse, og skal så der ned igen den 17juni til det såkaldt 8ugers tjek efter fødselsen .. 

Hvis jeg stadig har ondt helt oppe (indvendig når der bliver trygget) så skal jeg måske have en udskrabning , det magter jeg slet ikke .. 

andre der har blødt meget som har fået piller mod betændelse og så holdte i med at bløde ? .. ville bare gerne snart komme oven på.. enten er det storms mave eller så det mig.. kan vi ikke snart komme oven på begge 2 .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

KamillaT

jeg blødte også (nogen gange ekstrem kraftigt) to måneder efter jeg havde født. det viste sig så at det ikke var hele moderkagen der var kommet med ud, og da den rest blev fjernet stoppede blødningen lige så stille.

Anmeld

7. juni 2011

Moar2011

KamillaT skriver:

jeg blødte også (nogen gange ekstrem kraftigt) to måneder efter jeg havde født. det viste sig så at det ikke var hele moderkagen der var kommet med ud, og da den rest blev fjernet stoppede blødningen lige så stille.

Hvordan fik du så fjernet det sidste? og hvordan blev det opdaget?

Jeg fødte jo ikke selv min moderkage, da jeg fødte 33+3 så den havde ikke løsnet dig .. så jeg fik et indgreb hvor lægerne gik ind og fjernet den, så hvis de ikk har fået det hele med ud, må det være sjusk .. 

Anmeld

7. juni 2011

KamillaT

Babyklar skriver:

Hvordan fik du så fjernet det sidste? og hvordan blev det opdaget?

Jeg fødte jo ikke selv min moderkage, da jeg fødte 33+3 så den havde ikke løsnet dig .. så jeg fik et indgreb hvor lægerne gik ind og fjernet den, så hvis de ikk har fået det hele med ud, må det være sjusk .. 

Jamen lige da jeg havde født, og jeg skulle føde moderkagen der sagde jordemoderen allerede der at det ikke var det hele der var kommet ud, og at personalet på barselsgangen skulle holde øje med det. I den tid jeg var indlagt, klagede jeg konstant over ekstreme smerter i maven, men fik blot noget antibiotika mod betændelse og lagt nogle piller op i skeden der skulle få min krop til at udstøde resterne.

Men var ikke det hele der kom og havde fortsat ondt. Da vi blev udskrevet tog jeg op til egen læge, som sendte mig til scanning, hvor det viste sig at der stadig sad rester. Og dem kunne lægen lige så stille og roligt pille ud, med en pincet tingest.

Derefter har jeg slet ikke haft ondt.

Anmeld

7. juni 2011

Moar2011

KamillaT skriver:

Jamen lige da jeg havde født, og jeg skulle føde moderkagen der sagde jordemoderen allerede der at det ikke var det hele der var kommet ud, og at personalet på barselsgangen skulle holde øje med det. I den tid jeg var indlagt, klagede jeg konstant over ekstreme smerter i maven, men fik blot noget antibiotika mod betændelse og lagt nogle piller op i skeden der skulle få min krop til at udstøde resterne.

Men var ikke det hele der kom og havde fortsat ondt. Da vi blev udskrevet tog jeg op til egen læge, som sendte mig til scanning, hvor det viste sig at der stadig sad rester. Og dem kunne lægen lige så stille og roligt pille ud, med en pincet tingest.

Derefter har jeg slet ikke haft ondt.

sikke en omgang .. men dejligt lægen bare ligeså stille ku tag det ud .. 

Anmeld

7. juni 2011

Moar2011

flere ??

Anmeld

8. juni 2011

Moar2011

op ?

Anmeld

9. juni 2011

Stjernestoev

Opper den lige for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.