har Jeres kærester sagt noget sjovt i den seneste tid, evt ved fødslen? Jeg kan starte med at skrive lidt om Bjørnen. Så kan vi grine lidt af det..
Tilføj endelig, hvis I har noget sjovt 
Igår, da jeg bad ham komme hjem før tid sagde han "jamen jeg har jo først fri kl 16!".
I nat vågnede jeg kl 1.20 og stod op pga. smerte. Jeg vækkede ham kl 4 og sagde FG ville se mig/os. På vej hjem i bilen siger han "Jeg gider ikke, hvis det her tager flere dage! Må det godt det, hva'?". På FG, da jeg fik kørt strimmel liggende på siden skulle han hente vand til mig, og jeg bad om et sugerør. Det synes han var meget barnligt, at jeg ikke bare kunne drikke af kruset, og gav udtryk for det. Jeg sagde bare til ham "du får det godt nok hårdt som hjælper, hvis du skal stille spørgsmålstegn ved et sugerør allerede nu!".
Da jeg så tager på skolen for at afl. BA siger han "jeg kører hjem og hviler mig, du ringer bare når du skal hentes" og mig med veer, ind for at printe opgave og aflevere. Da han så henter mig og min søde hjælpsomme veninde kan vi se han har sovet. Veninden spørger ham om han har været træt (kl. er 10). "JA, det har bare været en laaang hård morgen". Øh, godt så. Jeg var oppe kl 1.20 og har haft veer.. Men det skal han da ikke tænke på!
For 10 minutter siden: "Nu må du altså løbe en tur, jeg hverken kan eller vil vente mere! Det er jo tusind gange værre end at vente på juleaften!". Og ja, det kan han da have ret i.. Men er det ikke noget med at det er min krop der fysisk skal igennem processen?
Bjørnen spurgte forresten også, da jeg vækkede ham kl. 4, om jeg troede han ku nne komme på arbejde idag? Øh, nej skat..
Da jeg ringede til FG igår aftes spurgte han om jeg ikke kunne vente, fordi det om Brønderslevsagen kom kl 20, og det ville han gerne se. Jamen jo skat. Jeg beder da bare veerne tage en pause. Det skal du ikke tænke på!
MÆND!