Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min ærlige mening?!Jeg syntes enten Tristan eller Elliott.Begge navne sammen bliver, for mig, lidt for meget.
Jeg kan nu godt li' begge navne. Men syntes nok bedst om navnet Tristan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tinasmor skriver: Synes det er rigtig fint. Hvis de begge to skal udtales synes jeg måske det bliver lige langt nok. Hvis det ene "bare" er et mellemnavn, synes jeg det er flot.
Synes det er rigtig fint. Hvis de begge to skal udtales synes jeg måske det bliver lige langt nok. Hvis det ene "bare" er et mellemnavn, synes jeg det er flot.
elliott er bare mellemnavn
JustAnotherName skriver: Min ærlige mening?!Jeg syntes enten Tristan eller Elliott.Begge navne sammen bliver, for mig, lidt for meget. Jeg kan nu godt li' begge navne. Men syntes nok bedst om navnet Tristan
ærlig mening: ja tak
han skal bare kaldes tristan til hverdag Synes bare tristan **** (efternavn) bliver så kort og hårdt ...
Jeg ÆLSKER Elliot vil så gerne have at vores den næste for det navn, men manden er desværre ikke med på ideen, håber at få ham overtalt
tristan oki elliot lyder som idiot på sønderjysk så nej tak der
camilla28 skriver: tristan oki elliot lyder som idiot på sønderjysk så nej tak der
er selv sønderjyde
vi havde et venne par der var glade for det navn intil flere lavede det om til idiot så det navn duer ikke for mig mere sorry men elsker tristan
MajaPiraya skriver: Elsker navnet Elliot! Synes også at Elliot Tristan ville være pænt, hvis Tristan kun er mellem navn, og barnet ikke skal kaldes begge navnene
Elsker navnet Elliot! Synes også at Elliot Tristan ville være pænt, hvis Tristan kun er mellem navn, og barnet ikke skal kaldes begge navnene
han skal kun kaldes tristan - prøv lige at forestille dig at skulle kalde på ham med hele navnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128