ammestop ved piller please hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.992 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2008

Anonym trådstarter

jeg har fået nogle piller af lægen som skal ind og stoppe mælken. og dem sku jeg ta i 2 dage (1/2 tablet 2 gange dagligt). nu er mælken begyndt at løbe igen og min læge har giet mig en ny resept på sådanne piller. denne gang skal jeg ta dem i 8 dage???????????
nogle der har nogle erfaringer med sådanne piller? ´stopper mælken så bare eller skal jeg fortsætte med at malke ud eller????
(det er igennem lægevagten jeg har fået de 2 recepter)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Becks

Hej Ano...

Jeg har ikke saa meget forstand paa det, da jeg ikke har boern endnu, men jeg sys da du skulle tage forbi din egen laege...

Haaber det lykkedes for dig...

Knus Beck

Anmeld

26. november 2008

bette

måske jeg kan hjælpe..

min mælk ville heller ikke stoppe med pillerne..

men jeg kom op på fødegangen og blev total tømt ud for mælk i begge bryster, via en malke maskine.. og derefter åd jeg den første pille..
jeg tog en stram bh på plus en sportsbh på i 2 dage uden at tage den af.. og derefter var alt mælken forsvundet..
det er vigtigt du ikke malker ud ihvertfald prøv at begræns det. idet det hjælper mælkeproduktionen igen..

håber det hjalp..

men ja stram brysterne ind..

Anmeld

26. november 2008

Moderator

26. november 2008

A.

Anonym skriver:

jeg har fået nogle piller af lægen som skal ind og stoppe mælken. og dem sku jeg ta i 2 dage (1/2 tablet 2 gange dagligt). nu er mælken begyndt at løbe igen og min læge har giet mig en ny resept på sådanne piller. denne gang skal jeg ta dem i 8 dage???????????
nogle der har nogle erfaringer med sådanne piller? ´stopper mælken så bare eller skal jeg fortsætte med at malke ud eller????
(det er igennem lægevagten jeg har fået de 2 recepter)

hej..haft også problem da jeg skulle stoppe med amme og piller hjælp ikke rigtigt meget..får jeg haft mælk i flere uger..men jeg har ikkke taget flere piller man skal bare huske massere bryster så man ikke for mælkeknuder av av..og mælk ikke ud eller kommer der bare mere og mere mælk

Anmeld

26. november 2008

Stumpen

Det problem kender jeg ikke til, jeg fik også de piller en uge efter stumpen blev født, men min mælk stoppede med det samme... -men jeg skulle stadig massere mine bryster når jeg gik i bad, så der ikke satte sig mælkeknuder..
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.