anbefald mig band til vores bryllup i sydjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

piap

Hej tøser

Ja spm overskriften lyder så må I meget gerne anbefalde mig band til vores bryllup, som skal foregår i sydjylland.

Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

2babygirls

piap skriver:

Hej tøser

Ja spm overskriften lyder så må I meget gerne anbefalde mig band til vores bryllup, som skal foregår i sydjylland.

Pia

Ham her spillede hver torsdag på Mommark, han er skiiiide god, hvis det ikke skal være orgel-allan !!!

http://www.youtube.com/watch?v=FB_z7RirTOs

Anmeld

7. juni 2011

Malene76

piap skriver:

Hej tøser

Pia

Hej..

Vi havde Trio de Luxe til at spille til vores bryllup sidste sommer. De er vildt gode. Under maden var det stille og roligt baggrundsmusik med en nskøn saxofon og da vi skulle danse kom der en 3. mand og spille med og dansegulvet var ikke tomt overhovedet. De er sindsygt gode og vi fik rigtig meget ros for dem efterfølgende. Held og lykke med at finde det der passer lige præcis jer.

MVH Malene

Anmeld

7. juni 2011

piap

Malene76 skriver:

Hej..

Vi havde Trio de Luxe til at spille til vores bryllup sidste sommer. De er vildt gode. Under maden var det stille og roligt baggrundsmusik med en nskøn saxofon og da vi skulle danse kom der en 3. mand og spille med og dansegulvet var ikke tomt overhovedet. De er sindsygt gode og vi fik rigtig meget ros for dem efterfølgende. Held og lykke med at finde det der passer lige præcis jer.

MVH Malene

Hej Malene

de lyder vildt gode hvad måtte i gi for dem?

mvh Pia

Anmeld

7. juni 2011

maj2011

vi havde et band der edder ugler i mosen, og de spiller alt mulig kopi musik... super gode, der blev danset til den lyse morgen :-)

Anmeld

8. juni 2011

Malene76

piap skriver:

Hej Malene

de lyder vildt gode hvad måtte i gi for dem?

mvh Pia

Vi havde dem fra kl. 18 til kl. 02 og tror vi gav 13000-15000 kr. Men det er virkelig det hele værd. De var sindsygt gode og de var alt hvad vi havde drømt om. De er nogle super søde fyre.

MVH Malene

Anmeld

8. juni 2011

piap

Malene76 skriver:

Vi havde dem fra kl. 18 til kl. 02 og tror vi gav 13000-15000 kr. Men det er virkelig det hele værd. De var sindsygt gode og de var alt hvad vi havde drømt om. De er nogle super søde fyre.

MVH Malene

Hej Malene

har lige været inde og høre dem... de lyder vildt gode, vil skrive til dem med det samme og høre om de er ledige på dagen... synes ikke det var meget de skulle ha for det...

tak for du anbefaldte dem

pia

Anmeld

8. juni 2011

Malene76

piap skriver:

Hej Malene

har lige været inde og høre dem... de lyder vildt gode, vil skrive til dem med det samme og høre om de er ledige på dagen... synes ikke det var meget de skulle ha for det...

tak for du anbefaldte dem

pia

Det var så lidt. Er glad for at kunne hjælpe. Håber de lever op til det så.  Synes de spillede meget bredt. Men du kan jo også se ders spilleliste på deres hjemmeside. Min kusine anbefalede dem til sin kærestes søsters bryllup, hbvor de kom og spillede. Så kun roser herfra.  Hvordan skal I ellers holde brylluppet?

KH Malene

Anmeld

8. juni 2011

piap

Malene76 skriver:

Det var så lidt. Er glad for at kunne hjælpe. Håber de lever op til det så.  Synes de spillede meget bredt. Men du kan jo også se ders spilleliste på deres hjemmeside. Min kusine anbefalede dem til sin kærestes søsters bryllup, hbvor de kom og spillede. Så kun roser herfra.  Hvordan skal I ellers holde brylluppet?

KH Malene

vi skal holde det på Tyrstrup kro ved ikke om det siger dig noget  vi bliver ca 65 personer. vi skal giftes i Taulov kirke kl 13 med efterfølgende reception og fest... vi skal giftes på min mors fødselsdag den 19 Maj 2012 vi glæder os helt vild

Anmeld

8. juni 2011

Malene76

piap skriver:

vi skal holde det på Tyrstrup kro ved ikke om det siger dig noget  vi bliver ca 65 personer. vi skal giftes i Taulov kirke kl 13 med efterfølgende reception og fest... vi skal giftes på min mors fødselsdag den 19 Maj 2012 vi glæder os helt vild

Kan I have en rigtig god dag. Husk at være meget nærværende og tilstede på dagen, for den suser bare afsted og der sker så mange fantastiske skønne ting, som du bare vil huske, gemme i dit hjerte og mindes med et smil.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.