tattovør kbh/stor københavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

baby012

MorTilMalene skriver:

bad boys tattoo 3600 fr.sund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

.....

kiwifrugten skriver:

Det er et vildt godt sted me Bam bam er den bedste hvis man skal have tatoveringer :-)

Ham har jeg læst gode ting om på nettet . Men synes at de virker meget flinke derinde, og stedet er hvertfald forbedret..i forhold til før, hvor det virkede lidt skummelt og røg overalt

Anmeld

7. juni 2011

2721

kiwifrugten skriver:

Oki perfekt

Jeg boede selv i Søborg og brugte ham og alle mine venner bruger ham.

Det er i tattoo world i det store kryds når man kommer ind i glostrup det ligger på hjørnet. Og der er 3 eller 4 der tatovere men ham du skal finde hedder BAM BAM Han er en lille rund gut og han er vildt sød og sindsyg kreativ og laver alt i fri hånd han er guld værd

hans nummer er 43427027

Ihh tusind tak

Anmeld

7. juni 2011

Stine85

Puslingen skriver:

Eftersom jeg gerne vil have lavet en ny tatto, men ikke gider tage helt til vordingborg hvor de andre er fra, kunne jeg godt bruge et par anbefalinger. Så hvor har i fået lavet jeres?
Det skal gerne være et sted der er medlem af dansktattovør laug* og tattovøren må gerne være kreavtiv og fantasifuld, da jeg ikke er helt sikker påhvordan den skal se ud
Knus

har fået lavet min her:

http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100001656925202

peoples Art

kattesundet 14

Anmeld

7. juni 2011

MaliksMor

Brian fra Køge KAN KLART ANBEFALES

Anmeld

7. juni 2011

MF<3

Mine tatoveringer er også fra tattoworld i Glostrup.

Anmeld

7. juni 2011

kiwifrugten

Mut skriver:

Ham har jeg læst gode ting om på nettet . Men synes at de virker meget flinke derinde, og stedet er hvertfald forbedret..i forhold til før, hvor det virkede lidt skummelt og røg overalt

Dengang var ejeren inde og side men nu er han ude igen. men den eneste der duer der inde er Bam bam

Anmeld

7. juni 2011

.....

kiwifrugten skriver:

Dengang var ejeren inde og side men nu er han ude igen. men den eneste der duer der inde er Bam bam

Årh okay .

Anmeld

7. juni 2011

FruPudderkvast

Artfactory i Rødovre

Tattooworld i Glostrup har jeg hørt meget dårligt om.. Blandt andet en gang min veninde blev tatoveret af en skæv fyr som slet ikke har lagt nok farve i hendes tattoo..

Anmeld

7. juni 2011

2721

13~12~09 skriver:

Artfactory i Rødovre

Tattooworld i Glostrup har jeg hørt meget dårligt om.. Blandt andet en gang min veninde blev tatoveret af en skæv fyr som slet ikke har lagt nok farve i hendes tattoo..

Okay, tak det er rart at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.