Puha sikke en oplevelse!
Mandag d. 30 kl ca. 12 startede miine veer. Jeg prøvede på at ligge mig ind i seng, men kunne alstå ikke falde til ro, så derfor ringede jeg til kæresten og fortalte ham at der nok var ved at ske noget. Han kom hjem fra arbejde kl. ca 15.30, vi gik i bad og lejede en film og jeg prøvede på at slappe af. Omkring kl. 18 tog veerne til og jeg lage mig ind i seng.
Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville køre op på hospitalet, for så at blive sendt hjem igen. Derfor bid jeg smerten i mig, men da kl. blev ca. 19 kunne jeg ikke mere... Vi var på Hillerød ca. kl. 20.
Der fik jeg lavet en ctg og alt var fint og gode veer. Jeg var kun 2-3 cm. åben derfor blev vi enige om at køre hjem da det kunne gå i sig selv eller at jeg måske først ville føde tirsdag formiddag. Men da jordmoderen var gået ud og jeg lige skulle tisse, fik jeg virkelig ondt og kiggede på Søren og sagde jeg gerne ville blive. Kunne godt se på ham at han syntes det var lidt træls at vi skulle blive, da han jo troede det ville være flere timer!
Kl. 21 kom vi på fødestue. Jeg får lattergas og går, kravler rundt i rummet. Jeg kunne ikke holde ud at ligge ned! 22.24 kommer jeg i karbad og 22.40 er jeg 8-9 cm åben, jeg skriger på smertestillende, men det er forsent...
23.30 kommer jeg op af karet, da Nuunu's hjertelyd falder. 23.55 er den lille skønhed ude og har det heldigvis rigtig godt.
De skønnede hende til 3700, men hun vejede 2950g og 50 lang.
Hun er helt perfekt 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld