Hej med Jer.
Synes ikke, der sker så meget i gruppen for tiden. Kunne være fedt at få alle juni-gruppens medlemmer ind her også 
Hvordan går det med Jer og Jeres poder?
Her går det godt. Lillepigen er blevet 5 uger nu og har ikke maveproblemer længere. Hun er (selvfølgelig
) skøn og dejlig!! Kunne sidde og kigge på hende hele dage, hvis jeg havde tid. Skønt!
Hun har stadig svært ved at falde i søvn. Hun falder kun i søvn på armen om dagen. Om aftenen er vi lidt "hårde" og lægger hende i liften. Hun bliver alt andet end glad og det kan godt tage op mod 1 time hvor hun græder, før hun falder i søvn. Vi går frem og tilbage hele tiden og giver sutten, et kys eller et nus, så hun hele tiden er helt klar over, at mor og far er her! Men vi insisterer på, at hun skal falde i søvn i liften. Vi ved nemlig også, at hvis vi går rundt med hende om aftenen, så græder hun også i vores arme og så kan det tage endnu længere tid at få hende til at finde roen og falde i søvn.
Ikke så sjovt, når hun græder i liften, men det er ikke ulykkeligt. Mere sådan protest-agtigt, og vi er sikre på, hun ved, vi er der for hende! 
Om dagen er hun glad når hun er vågen. Jeg nusser, masserer og snakker med hende. Hvad laver I andre? Nogen gode idéer til underholdning/leg?
Jeg har det godt. Bløder stadig - men det er ikke så meget mere. Ellers har jeg ingen "gener". Vægten siger 2-3 kilo under før-graviditetsvægt, så det er i top
.
Håber I andre vil opdatere. Vil rigtig gerne høre, hvordan det går Jer!

Anmeld