Baby og sol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg skal føde om et par uger.

nu er det jo sommer og rigtigt varmt, og jeg tænker lidt, hvordan undgår du at din lille ska blive solbrændt ? de må vel ikk få solcreme på som nyfødte og de ka da slet ikk tåle at være i solen bare i ti min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

serinasmor

Anonym skriver:

nu er det jo sommer og rigtigt varmt, og jeg tænker lidt, hvordan undgår du at din lille ska blive solbrændt ? de må vel ikk få solcreme på som nyfødte og de ka da slet ikk tåle at være i solen bare i ti min

holder baby i skyggen og holder mig laaaaangt væk fra stranden ... så længe baby er nyfødt

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

serinasmor skriver:

holder baby i skyggen og holder mig laaaaangt væk fra stranden ... så længe baby er nyfødt

Anmeld

7. juni 2011

Valle81

serinasmor skriver:

Anmeld

7. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jamen man holder bare baby i skyggen, altid:0)

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

ja det nok en god ide, ingen sol.

hvornår må de få solcreme på ?

Anmeld

7. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

ja det nok en god ide, ingen sol.

hvornår må de få solcreme på ?

mener man siger omkring et år... og så skal det være solcreme til babyer/børn...

almindelig solcreme trænger nemli ind i huden, hvorimod den til børn lægger et fysisk filter...

og husk, at UV strålerne også trænger igennen tyndt tøj

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

mener man siger omkring et år... og så skal det være solcreme til babyer/børn...

almindelig solcreme trænger nemli ind i huden, hvorimod den til børn lægger et fysisk filter...

og husk, at UV strålerne også trænger igennen tyndt tøj

1 år, min niece fik det på da hun var 5 måneder da vi var på ferie.

ja den sol er en satan for de små

Anmeld

7. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

1 år, min niece fik det på da hun var 5 måneder da vi var på ferie.

ja den sol er en satan for de små

ja, man kan jo komme ud i en situation hvor det er bedre bare at give dem det på...

men jeg ville stadig fokusere mere på at holde barnet i skyggen:0)

hvis man skal på solferie mens de er små (omkrin 5 mdr til 9 mdr) ville jeg helt uden tvivl invistere i UV-beskyttelses tøj... det er kanon at have på når det er varmt og så skal man ikke smøre dem 100% over alt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.