kejsersnit/fødsel?s:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Dianaaa

hejsa

jeg er 30+5 idag og jeg kan rigtigt mærke hvordan det begynder og krible i hele kroppen jo tættere jeg kommer på terminen, desværre ved jeg ikke om jeg skal have kejsersnit eller føde selv endnu ! skal til scanning d. 10/6 hvor de skal se om moderkagen har flyttet sig, årh jeg bliver skuffet hvis den ikke har ! men ud skal guldklumpen jo   kryds finger for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

MaliksMor

Dianaaa skriver:

hejsa

jeg er 30+5 idag og jeg kan rigtigt mærke hvordan det begynder og krible i hele kroppen jo tættere jeg kommer på terminen, desværre ved jeg ikke om jeg skal have kejsersnit eller føde selv endnu ! skal til scanning d. 10/6 hvor de skal se om moderkagen har flyttet sig, årh jeg bliver skuffet hvis den ikke har ! men ud skal guldklumpen jo   kryds finger for mig

håber du kan få lov til at føde selv

Anmeld

7. juni 2011

pottob

Da jeg skulle føde mit første barn var mit eneste ønske at føde naturligt. Fødslen endte i akut kejsersnit og straks efter kunne jeg ikke være mere ligeglad. Han var kommet ud, han havde det godt, så ALT andet var ligegyldigt. Selv de to  døgn med veer jeg nåede at have før kejsersnittet.

Anmeld

7. juni 2011

Dianaaa

pottob skriver:

Da jeg skulle føde mit første barn var mit eneste ønske at føde naturligt. Fødslen endte i akut kejsersnit og straks efter kunne jeg ikke være mere ligeglad. Han var kommet ud, han havde det godt, så ALT andet var ligegyldigt. Selv de to  døgn med veer jeg nåede at have før kejsersnittet.

jeg tror helt sikkert også at det må være stor oplevelse uanset om det er på den ene eller den anden måde,

men jeg håber nu stadig mest på at jeg kan få lov at føde selv !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.