gravid for 4 gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2008

trolden

hej

ja, jeg er ny herinde, men der er ikke nyt for mig at være gravid jeg er gravid for 4 gang, men har desværre kun 2 levende børn endnu...

Men der er som om jeg har glemt alt om en gravidtet.. er der ikke noget med at når man er fleregang fødende så mærker man liv før eller er det senere end førstegang fødende...

jeg har tænke lidt på en vandfødsel, nogle der har prøvet det og som kan give godt råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Maria9990

Hej

Nu har jeg godtnok kun født en gang, men de siger ihvertfald at nogle mærker liv tidligere, når de er flergangsfødende.
Men det har vel også noget at gøre med hvordan moderkagen ligger?

Har ikke født i vand, så det kan jeg ikke hjælpe med.

Knus Maria.

Anmeld

25. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..Velkommen hit..

Flergangs fødene merker vel liv før!!Min første graviditet merket jeg liv rundt uge20 tror jeg,men min 2 graviditet merket jeg liv uge 16...

jeg har ingen erfaring med vandfødsel, så den kan jeg ikke hjelpe dig med!!Har selv ønsket å føde i vand, men ikke haft muligheten!!!

MVH Linda..

Anmeld

25. november 2008

trolden

hej..

du skal have tak for det du ved..

nogle gang kommer bliver man bare usikker på hvordan tingene er..

sad nemlig lige og læste at man som første gang fødende vil kunne mærke liv nu ( er i uge 6+2) og
når man så ikke har mærke noget kan man godt blive lidt bekymmeret især når man har laget et barn i graven om det her også døder.....

Anmeld

25. november 2008

Lykkelig Mor til 2

trolden skriver:

hej..

du skal have tak for det du ved..

nogle gang kommer bliver man bare usikker på hvordan tingene er..

sad nemlig lige og læste at man som første gang fødende vil kunne mærke liv nu ( er i uge 6+2) og
når man så ikke har mærke noget kan man godt blive lidt bekymmeret især når man har laget et barn i graven om det her også døder.....

Kan godt forstå du er litt bekymret, da du har mistet en!!! Men er jo stor forskjell når man merker liv!!!Er du i uge 6+2 er det litt tidlig å merke liv, eller er du i uge 16+2??

MVH Linda...

Anmeld

25. november 2008

trolden

uge 6 og 2 dage... grunden til spørgelsmålet er at jeg var inde på en side og der stod at i uge 6 mærke man liv..

Anmeld

25. november 2008

Lykkelig Mor til 2

trolden skriver:

uge 6 og 2 dage... grunden til spørgelsmålet er at jeg var inde på en side og der stod at i uge 6 mærke man liv..

Hej..

Jeg tror ikke du skal merke liv så tidlig!!!...Men er jo ikke sikker...

Anmeld

25. november 2008

Maria9990

Ja, kan godt forstå at man kan blive bekymret. (Tror ikke det kan undgås)

Jeg var nok omkring uge 20, for jeg mærkede liv og ikke var i tvivl om det var det. (Jeg går ud fra at det er 16+2, du er i nu) Og jeg er sikker på du meget snart kommer til at mærke din baby.

Mener at have læst at hvis man er overvægtig, kan man risikere at mærke det lidt senere end ellers, og ellers kan det have betydning hvordan det ligger, mener jeg?

Anmeld

25. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..
Her inde på siden står det at de som har født flere ganger kan merke liv fra uge 14!!!!Står undre graviditet under barnets bevegelser..

Anmeld

25. november 2008

Maria9990

Uge 6 er alt, alt for tidligt. Tror det du har læst er en fejl, og der sku ha stået 16

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.