Så kom babydrengen <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Mor Til Julie<3

Stort tillykke med ham ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

celkt

´dejlig, dejlig, dejlig lille dreng... 

stort tillykke...

Anmeld

7. juni 2011

ønskebørn74

sommerbarn<3 skriver:

Så fik jeg endelig lov til at møde den smukke prins som har vokser sig stor og stærk inden i min mave.

Han kom desværre lidt før tid (36+1) Men de siger at han ikke vil få men af det. Han har en fin størrelse, 52 cm lang og 3270 gr. Og han sutter godt og der er masser af mælk til ham.

Det hele startede fredag aften hvor jeg fik den første ve kl. 23:20 Der var 10 - 20 min mellem. Der blev kortere og kortere imellem og blødte også lidt. Fik ikke sovet om natten. var til tjek på fødegangen om morgenen, men var ikke åbnet mere en 1 cm. Lørdag var der mellem 7 og 10 min. mellem og de blev stadig stærkere. Lørdag aften var der 4 til 6 min imellem. Og kunne stadig ikke sove.

Hele lørdag nat og søndagen bed veerne endnu mere til og der var 3-5 min. imellem.

Mandag morgen kl. 6 gik vandet. Kl. halv 9 kørte vi på fødegangen. Jeg var så træt og min krop rystede af søvnmangel og smerte.

Vi var der kl. 9:00 3 -4 cm. åben.

Nåede lige at få en epidural en halv time inden jeg fik presseveer. Det var skønt og jeg takkede norkoselægen. For første gang i 3 dage kunne jeg få lidt ro. 

kl. 10:00  var jeg 10 cm. åben og fik pressetrang.

Jeg fik at vide af jordemoderen at kl. 11 havde jeg født.

Da kl. blev 11 sagde hun at nu havde jeg 20 min. og så skulle han være ude.

Det var han ikke og hun meddelte mig at nu kom der en læge og tog ham med kop.

Jeg sagde at det ville jeg ikke have. Og tiggede hende om jeg ikke måtte få bare en chance til.

Jeg kunne se der kom et par folk mere på stuen (læge og sygeplejerske/eller jordemoder) Jeg ignorede dem og gav den fuld gas under næste presseve.

Kunne se de lige så stille forsvandt ud igen og så kom min prins!

Jeg glemmer aldrig min kærestes øjne da den lille kom ud. De blev helt store og blanke vi kiggede hinanden i øjnene for første gang siden kl. 9:00

Så klippede min elskede vores søns navlesnor og vi fik lov at være lidt alene. Det var fantastisk.

Og var overhovede ikke så slemt som jeg havde regnet med. Gør det gerne igen.

3 døgn med veer, men kun 3 en halv time på fødegangen. Så alt i alt en frygtelig lang opstart men en super hurtig fødsel.

Og her et par billeder af vidunderet <3

Hold nu op, hvor er han bare lækker!!!! TILLYKKE!!!!!

Anmeld

7. juni 2011

lykkekevin

stort tillykke med ham

Anmeld

7. juni 2011

Ranarupta

Neeej, hvor er han sød!! 
Tillykke med ham! 

Anmeld

7. juni 2011

CamillaValby

Hvor er han skøn stort tillykke med ham

Anmeld

7. juni 2011

A&F

Iiih hvor er han sød. Tillykke

Anmeld

7. juni 2011

Minmio

Hvor er han fin, tillykke 

Anmeld

7. juni 2011

twinboys

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurhhh han er skøn-...

Stort tillykke

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

sommerbarn<3 skriver:

Så fik jeg endelig lov til at møde den smukke prins som har vokser sig stor og stærk inden i min mave.

Han kom desværre lidt før tid (36+1) Men de siger at han ikke vil få men af det. Han har en fin størrelse, 52 cm lang og 3270 gr. Og han sutter godt og der er masser af mælk til ham.

Det hele startede fredag aften hvor jeg fik den første ve kl. 23:20 Der var 10 - 20 min mellem. Der blev kortere og kortere imellem og blødte også lidt. Fik ikke sovet om natten. var til tjek på fødegangen om morgenen, men var ikke åbnet mere en 1 cm. Lørdag var der mellem 7 og 10 min. mellem og de blev stadig stærkere. Lørdag aften var der 4 til 6 min imellem. Og kunne stadig ikke sove.

Hele lørdag nat og søndagen bed veerne endnu mere til og der var 3-5 min. imellem.

Mandag morgen kl. 6 gik vandet. Kl. halv 9 kørte vi på fødegangen. Jeg var så træt og min krop rystede af søvnmangel og smerte.

Vi var der kl. 9:00 3 -4 cm. åben.

Nåede lige at få en epidural en halv time inden jeg fik presseveer. Det var skønt og jeg takkede norkoselægen. For første gang i 3 dage kunne jeg få lidt ro. 

kl. 10:00  var jeg 10 cm. åben og fik pressetrang.

Jeg fik at vide af jordemoderen at kl. 11 havde jeg født.

Da kl. blev 11 sagde hun at nu havde jeg 20 min. og så skulle han være ude.

Det var han ikke og hun meddelte mig at nu kom der en læge og tog ham med kop.

Jeg sagde at det ville jeg ikke have. Og tiggede hende om jeg ikke måtte få bare en chance til.

Jeg kunne se der kom et par folk mere på stuen (læge og sygeplejerske/eller jordemoder) Jeg ignorede dem og gav den fuld gas under næste presseve.

Kunne se de lige så stille forsvandt ud igen og så kom min prins!

Jeg glemmer aldrig min kærestes øjne da den lille kom ud. De blev helt store og blanke vi kiggede hinanden i øjnene for første gang siden kl. 9:00

Så klippede min elskede vores søns navlesnor og vi fik lov at være lidt alene. Det var fantastisk.

Og var overhovede ikke så slemt som jeg havde regnet med. Gør det gerne igen.

3 døgn med veer, men kun 3 en halv time på fødegangen. Så alt i alt en frygtelig lang opstart men en super hurtig fødsel.

Og her et par billeder af vidunderet <3

Tillykke med ham. Skøn fødselsberetning. Han er godt nok kær. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.