Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

celkt

mulle7430 skriver:

hejsa

jeg har 6 piger   8-9-10-11-15-19 år

wow siger jeg bare, pseudotvillinger er ret normalt, pseudo-trillinger har jeg stødt på et par gange, men 4 i rap?!?

Har det dog ikke været vildt hårdt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

celkt

jeg føler mig nu ikke som en familie med mange børn, men sammenholder man os med gennemsnittet, så jo...

jeg har asbjørn fra nov 04, emma fra dec 05, og så ida der er fra dec 10. Jeg er heller ikke færdig, jeg vil i hvert fald have en til, men da jeg skal bruge de næste 4 år på at læse, og jeg også snart nærmer mig de 30, er det ikke sikkert der bliver flere end 4, selvom jeg også altid har ville have en ordentlig redefuld. Nu må vi se...

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

celkt skriver:

wow siger jeg bare, pseudotvillinger er ret normalt, pseudo-trillinger har jeg stødt på et par gange, men 4 i rap?!?

Har det dog ikke været vildt hårdt??

smiler jo så gammel som de er nu er det da lidt hårdt men slet ikke da de var små   de er også kommet i 1999 2000 2001 og 2002

Anmeld

14. marts 2011

celkt

mulle7430 skriver:

smiler jo så gammel som de er nu er det da lidt hårdt men slet ikke da de var små   de er også kommet i 1999 2000 2001 og 2002

det var ikke hårdt, da de var små?!?! det fatter jeg ikke, jeg syntes mine pseudotvillinger var hårde, da de var små, men... jeg skal i hvert fald ikke have et hold til, det er helt sikkert...

det må da også have været hårdt for din krop, 4 graviditeter så hurtigt oven i hinanden....

Anmeld

14. marts 2011

Carina:-)

Melder mig her

Har født 6 børn,3 drenge ,3 piger hvor den ene er et englebarn

Vil meget gerne have en mere,men nu må vi se hvordan de går

Anmeld

14. marts 2011

quar20

mulle7430 skriver:

hejsa

jeg har 6 piger   8-9-10-11-15-19 år

Hvor er det sejt Jamen så har du jo været på barsel med børnene og rigtig kunnet nyde dem alle..

Ja jeg har to drenge, men håber da på at kunne få rigtig mange børn... - men men 3 er nok hvad vi får - der skal jo også være økonomi til det..!!  Ja undskyld jeg spørger - men hvordan med økonomi egentlig? Du behøver absolut ikke at svarer hvis det blir for personligt - men vores økonomi siger vi nok først skal ha den næste når jeg er helt færdig udd. Og det er jeg først om 4 år.. Men jeg ville nu også godt ha dem i rap

Anmeld

14. marts 2011

SussieThyssen

quar20 skriver:

Hvor er det sejt Jamen så har du jo været på barsel med børnene og rigtig kunnet nyde dem alle..

Ja jeg har to drenge, men håber da på at kunne få rigtig mange børn... - men men 3 er nok hvad vi får - der skal jo også være økonomi til det..!!  Ja undskyld jeg spørger - men hvordan med økonomi egentlig? Du behøver absolut ikke at svarer hvis det blir for personligt - men vores økonomi siger vi nok først skal ha den næste når jeg er helt færdig udd. Og det er jeg først om 4 år.. Men jeg ville nu også godt ha dem i rap

Man må vel kunne være med i denne gruppe...har selv fået 3 levende 1981- 1990 - 1997 og 3 der døde, + haft plejebørn/aflastningsbørn (som dog forlængst er voksne)
Den yngste bor stadig hjemme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. marts 2011

mulle7430

celkt skriver:

det var ikke hårdt, da de var små?!?! det fatter jeg ikke, jeg syntes mine pseudotvillinger var hårde, da de var små, men... jeg skal i hvert fald ikke have et hold til, det er helt sikkert...

det må da også have været hårdt for din krop, 4 graviditeter så hurtigt oven i hinanden....

det var også hårdt for kroppen den sidste kom 2 mdr for tidlig ved ikke om det havde noget og sige  nej vil meget heller have dem som små end den aldre de har nu  puha da de giver deres mor og far grå hår  griner

Anmeld

15. marts 2011

mulle7430

quar20 skriver:

jo jeg har været på kh siden jeg var 16 år  og med årene fik jeg så angst og depressioner  så det gik meget ned af bakke for mig...levede i et meget voldig forhold i 8 år og det har desværre sat sine spor  men fandt så min man for 14 år siden og nu idag er tingene MEGET bedre er i praktik ligenu på plejehjem hvor jeg faktisk har været før i 1 år og de ville rigtig gerne have mig tilbage  min mand er uddannet møbelsnedker og brandmand ...det hænger da sammen for os 

Anmeld

30. marts 2011

Peps

Som ny på siden melder jeg mig også lige her

Jeg har 5 dejlige drenge på 1,2,5,7 og 9

Jeg elsker bare min store familie, og håber da at der kommer en enkelt mere til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.