Så kom lillemanden til verdenen (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Chr-Hei

Mange tak skal i have allesammen lover da kommer et detaljeret FB og self billeder af min lille trold...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

lykkekevin

tillykke med din prins glæder mig til at læse om det hele og hvor stor var din dejlig prins

Anmeld

7. juni 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Tillykke søde. Så kunne jeg da godt have kommet torsdag Glæder mig til at se den smukke prins

Hehe ja det ku du vidst godt .. Men vi havde en ret hektisk torsdag da jeg var lidt uheldig under fødsel og bristede helt oppe ved livmoderhalsen indvendig så skulle opereres :/ Sætter billeder ind snarest...(:

Anmeld

7. juni 2011

meem

Chr-Hei skriver:

Så kom lillemanden ud torsdag d 02.06.2011 efter en planlagt igangsættelse onsdag..

FB kommer senere men havde lige lovet give besked herinde så snart jeg var hjemvendt fra sygehuset(:

Stort tillykke, og god dag at komme til verden på... Fødte min datter samme dag

Anmeld

7. juni 2011

Minmio

Stort TILLYKKE med lillemanden 

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

Chr-Hei skriver:

Hehe ja det ku du vidst godt .. Men vi havde en ret hektisk torsdag da jeg var lidt uheldig under fødsel og bristede helt oppe ved livmoderhalsen indvendig så skulle opereres :/ Sætter billeder ind snarest...(:

AVVV...

Anmeld

7. juni 2011

Happiness

Chr-Hei skriver:

Så kom lillemanden ud torsdag d 02.06.2011 efter en planlagt igangsættelse onsdag..

FB kommer senere men havde lige lovet give besked herinde så snart jeg var hjemvendt fra sygehuset(:

Ihh tillykke! Glæder mig til at læse FB og se billeder af prinsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.