Tror måske kvalmen er ved at komme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Årh håber ikke du skal døje med det... Det er bestemt ikke sjovt... Puuh... Jeg selv som døjer med det stadig om dagen.. I nogle tilfælde sker det da at det bliver i maven når jeg prøver at spise noget om dagen... 

Ja du har godt nok været hårdt ramt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Ja du har godt nok været hårdt ramt!

Ja for pokker... er glad for det er sidste gang jeg skal være gravid... 

Anmeld

7. juni 2011

Lilac

TbCp skriver:

Ja det er faktisk ikke så sjovt...

nej, det er slet ikke sjovt! Mindes lige hvor meget kvalme jeg havde først i denne graviditet! Håber ikke det bliver værre med dit...

Anmeld

7. juni 2011

TbCp

Lilac skriver:

nej, det er slet ikke sjovt! Mindes lige hvor meget kvalme jeg havde først i denne graviditet! Håber ikke det bliver værre med dit...

Så længe det så kun er kvalme og der ikke kommer noget op så går det nok!

Men håber det slutter meget snart!

Anmeld

7. juni 2011

Lilac

TbCp skriver:

Så længe det så kun er kvalme og der ikke kommer noget op så går det nok!

Men håber det slutter meget snart!

jaah, det kan godt være... jeg oplevede massiv kvalme der varede det meste af dagen i flere uger, og der forestillede jeg mig tit at det kunne være rart bare at kaste op og måske bare få en time eller to uden kvalme...  Men det skete aldrig... 

Anmeld

7. juni 2011

TbCp

Lilac skriver:

jaah, det kan godt være... jeg oplevede massiv kvalme der varede det meste af dagen i flere uger, og der forestillede jeg mig tit at det kunne være rart bare at kaste op og måske bare få en time eller to uden kvalme...  Men det skete aldrig... 

Nå ja, det kan du da have ret i....

Anmeld

7. juni 2011

TbCp

Jeg har fået klemt 3 1/2 ristet krydderbolle i mig idag... det er virkelig ikke meget i forhold til hvad jeg har spist den sidste tid...

Hver bid skal klemmes ned og sidste bolle var ved at komme op så jeg måtte smide resten ud.. Øv altså

Nu har jeg lige hvilet mig 1/2 time på sofaen, med babyalarmerne helt oppe i hovedet og en telefon der ringede hvert 10. min. (er så bange for at falde helt i søvn) og det hjalp lidt på trætheden, men kvalmen er der stadig

Øv øv øv!!!! Men jeg vil have lov at brokke mig for det er ikke sjovt!

Anmeld

7. juni 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Kan bare ikke få min morgenmad ned her til morgen, hver gang jeg tager en skefuld vender det sig bare i mig og jeg har lyst til at gå ud og stikke to fingre i halsen for at få det overstået

Øv bøv, det kunne man godt undvære... Håber det går over igen, inden alt for længe..

Anmeld

7. juni 2011

Barbamama

Åh nej håbede du var forskånet for den igen

Anmeld

7. juni 2011

TbCp

michella80 skriver:

Åh nej håbede du var forskånet for den igen

Ja det havde jeg godt nok også....men heldigvis er den væk lige nu så jeg har lige kværnet 4 stykker roulade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.