Endnu et spørgsmål ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

TTM

Jeg ved godt jeg spørger meget (syntes jeg selv) men altså... Her er endnu et par stykker

• Hvor køber i jeres udstikkere henne? Køber i dem på nettet eller helst i butikker hvor i kan se dem inden? (altså med fingrene)
  • Hvis i skal sætte 2 kager ovenpå hinanden, er det så nok med 3 sugerør som er klippet og stukket ned i den nederste kage? Og et stykke pap eller lign. under den øverste?
  • Hvis man laver et tårn af f.eks. 4 kager, er det så samme fremgangsmåde??
  • Fondant: hvad er bedst; og købe for-farvet eller selv farve? Kan man selv ælte smag ind i eller skal det købes med smag?
  • Roser/ting af icing; Hvordan laver i jeres, altså selve icingen, og bliver den stiv eller er det hele tiden blødt??

Tror det var alt hvad jeg har gået og spekuleret på, indtil videre altså

Mange hilsner fra TykkeTrunteMor - som er blevet bidt af en gal kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

TTM

Slet ingen?

Anmeld

7. juni 2011

Maja_4000

Jeg kan ikke svarene på det hele :b

Jeg vil helst købe udstikkere i en butik hvor jeg kan pille .. Vi har en her i byen , som får varer fra Specialkøbmanden

Jeg farver selv fondant .. Og har læst at man godt kan give det smag .. F.eks. med jordbæressens .. De fleste essenser er bare farvede

Anmeld

7. juni 2011

TTM

Maja_4000 skriver:

Jeg kan ikke svarene på det hele :b

Jeg vil helst købe udstikkere i en butik hvor jeg kan pille .. Vi har en her i byen , som får varer fra Specialkøbmanden

Jeg farver selv fondant .. Og har læst at man godt kan give det smag .. F.eks. med jordbæressens .. De fleste essenser er bare farvede

Er det butik Ursula?

Laver du fondant selv eller køber du det færdiglavet?

Syntes nemlig hun var liiidt dyr, brugte mange flere penge end jeg havde regnet med da jeg var inde og se hendes meget lille udvalg...

Anmeld

7. juni 2011

Maja_4000

TykkeTrunteMor skriver:

Er det butik Ursula?

Laver du fondant selv eller køber du det færdiglavet?

Syntes nemlig hun var liiidt dyr, brugte mange flere penge end jeg havde regnet med da jeg var inde og se hendes meget lille udvalg...

Jeg køber fondant ..

Det er en som hedder Sofisticake .. Den ligger i Roskilde .. Og det er samme priser som hos Specialkøbmanden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.