Su og forsøger hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Aves.

Sesse89 skriver:

Ved i så også en ens trækprocent bliver sat ned?

Jeg er på Kh nu og betaler 38% skat.

Så kommer den ikke længere ned-....det er laveste trækprocent når du er på kh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Sesse89

Eva. skriver:

Så kommer den ikke længere ned-....det er laveste trækprocent når du er på kh.

Mener til når jeg kommer på su.

For hvis jeg skal betale 38% skat af de 5486kr er det knap 3???kr jeg vil udbetalt.

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Sesse89 skriver:

Mener til når jeg kommer på su.

For hvis jeg skal betale 38% skat af de 5486kr er det knap 3???kr jeg vil udbetalt.

Du har vel et personligt fradrag...det ligger omkring 3000kr hvis ikke du har nogen gæld, måske lidt højere,...hvis det er 3000kr så skal du kun betale 38% af de sidste 2000kr..

Anmeld

6. juni 2011

Sesse89

Eva. skriver:

Du har vel et personligt fradrag...det ligger omkring 3000kr hvis ikke du har nogen gæld, måske lidt højere,...hvis det er 3000kr så skal du kun betale 38% af de sidste 2000kr..

Jeg aner slet ikk noget om alt det der skatte halløjsa og hvad jeg kan regne med frem over.

Jeg skylder banken kanp 12000kr men ikk noget andre steder.

Også mener jeg at have et personligt fradrag på 42.900kr efter hvad der står på mit skatte kort.

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Sesse89 skriver:

Jeg aner slet ikk noget om alt det der skatte halløjsa og hvad jeg kan regne med frem over.

Jeg skylder banken kanp 12000kr men ikk noget andre steder.

Også mener jeg at have et personligt fradrag på 42.900kr efter hvad der står på mit skatte kort.

Og det deler du ud på 12 mdr. og vupti, så er der dit personlige fradrag.. månedligt...

Anmeld

6. juni 2011

Sesse89

Eva. skriver:

Og det deler du ud på 12 mdr. og vupti, så er der dit personlige fradrag.. månedligt...

Skal jeg så først trække de 38% skat fra 5486kr også lægge mit fradragt til eller

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Sesse89 skriver:

Skal jeg så først trække de 38% skat fra 5486kr også lægge mit fradragt til eller

Nej...se på dit skattekort der står et fradrag pr måned...det er det beløb du får i hånden og resten skal du betale skat af..

Anmeld

6. juni 2011

Sesse89

Eva. skriver:

Nej...se på dit skattekort der står et fradrag pr måned...det er det beløb du får i hånden og resten skal du betale skat af..

Puha det var ikk meget.

har en veninde der ikk er forsøger og hun får omkring 4500kr udbetalt. Vildt at det skifter så meget.

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Sesse89 skriver:

Puha det var ikk meget.

har en veninde der ikk er forsøger og hun får omkring 4500kr udbetalt. Vildt at det skifter så meget.

Du forstår slet ikke hvad jeg skriver...jeg gætter på du får præcis dets amme udbetalt som din veninde...i

Anmeld

6. juni 2011

Sesse89

Eva. skriver:

Du forstår slet ikke hvad jeg skriver...jeg gætter på du får præcis dets amme udbetalt som din veninde...i

Nej det gør jeg nok ikke

jeg havde forstået det sådan at jeg sku dele de 42.000kr over 12 mdr også trække det fra de 5486kr i su??

Eller er det resten af det der er tilbage efter fradraget jeg skal betale skat af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.