Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg skal til bryllup snart og mangler en kjole. Vi kommer til Århus imorgen og hvor kan i anbefale jeg skal kigge henne?
Det behøver ikke være mega dyrt da vi ikke har så mange penge denne måned. Jeg tænker i et prisleje mellem 500-1000 kr.
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der ligger en rigtig god butik nede ved Dom kirken.
Ik på den side mac d ligger men på den anden
oppe ved sydbank eller hvad den bank nu hedder.
Kan ik huske hvad butikken hedder
På Store Torv?
Gerne i empiresnit eller andet som passer til en stor barm.... Bare lige lidt bonus info.
Jibbe skriver: Gerne i empiresnit eller andet som passer til en stor barm.... Bare lige lidt bonus info.
Prøv i Latinerkvarteret Der ligger så mange fede tøjbutikker
Jibbe skriver: Hej Jeg skal til bryllup snart og mangler en kjole. Vi kommer til Århus imorgen og hvor kan i anbefale jeg skal kigge henne? Det behøver ikke være mega dyrt da vi ikke har så mange penge denne måned. Jeg tænker i et prisleje mellem 500-1000 kr. På forhånd tak
Der ligger en kjole butik lige ved siden af biocity, og de har til tider PISSE flotte kjoler til nærmest ingen penge, synes du skulle tage at kigge forbi dem!
Jeanne skriver: Prøv i Latinerkvarteret Der ligger så mange fede tøjbutikker
Det vil jeg gøre Jeg må bare på jagt!
Misselbek skriver: Der ligger en kjole butik lige ved siden af biocity, og de har til tider PISSE flotte kjoler til nærmest ingen penge, synes du skulle tage at kigge forbi dem!
Ok det må jeg lige prøve at se på Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128