Den er der vist ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Nå piger, jeg ved godt, at jeg først skal teste om en uge om behandlingerne har virket. Men jeg har idag haft meget ondt i maven, og har det stadig. Det havde jeg ikke sidst. Noget mærkes forkert, og jeg tror, at det er menustration der er undervejs. Det værker og ulmer i æggestokkene og kramper i maven. Jeg håber, at jeg tager fejl, men tør ikke rigtig håbe mere. Men ved I, om det kan være tegn på graviditet mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Nå piger, jeg ved godt, at jeg først skal teste om en uge om behandlingerne har virket. Men jeg har idag haft meget ondt i maven, og har det stadig. Det havde jeg ikke sidst. Noget mærkes forkert, og jeg tror, at det er menustration der er undervejs. Det værker og ulmer i æggestokkene og kramper i maven. Jeg håber, at jeg tager fejl, men tør ikke rigtig håbe mere. Men ved I, om det kan være tegn på graviditet mon?

Jeg tror sagtens at man kan FØLE optræk, ligesom man skulle have menstruation ......Men hvis den ikke kommer

Det er ikke til at sige. Og ingens kroppe reagerer helt ens.
Jeg håber det sådan for Jer. Forsøg at tænke mindre (right Katrine, super råd ....ved sgu da godt, at det slet ikke er til - men alligevel!)  .....Din krop arbejder på fuld tryk - uanset udfaldet. Så forsøg at slappe af, og få hovedet lidt væk fra alle de signaler og uro.

Jeg er overbevist om, at kroppen gør alt hvad den kan. Og tankernes kraft kan forstyrre den. Selv blev jeg først gravid, da jeg forsøgte at beherske min enorme iver for at blive det.

Ved ikke om jeg får mig formuleret ordentligt  Mener det kun godt

Anmeld

6. juni 2011

anna-jonas

Min krop har teet sig på den "ikke-gravid-agtige" måde hver gang.................og hvor jeg nærmest har været overbevist om, at den ikke var der. Med Jonas og Anna havde jeg en brunlig blødning, som jeg troede var mens. Men som var, da ægget satte sig fast i livmoderen. Der er ikke to graviditeter der er ens..............både med kvalme, vægt, bevægelser fra foster og selve fødslen................ligesom børnene er forskellige når de kommer ud.

Anmeld

7. juni 2011

Bondepigen

Jeg havde det lige sådan før jeg fandt ud af jeg var gravid med Emma... Så tror ikke du kan regne med det, før du har testet!

Anmeld

7. juni 2011

Karo

Det er ikke til at sige søde.

Da jeg ventede Marcus havde jeg en frygtelig muren i maven ugen op til jeg kunne teste. Jeg var sikker på det var min mens, men det var jo altså bare ikke

Med Ida havde jeg ingen tegn overhovedet. Jeg troede jo at jeg ville have denne muren igen, men den undlod altså at komme anden gang og alligevel blev jeg mor.

Jeg siger ikke det er lykkes, men jeg krydser fingere for at det er, og så må det iøvrigt blive en dreng når nu muren er der

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

ihhh hvor jeg håber, at I har ret! Jeg tør bare ikke håbe for meget, jeg bliver jo så voldsomt skuffet, hvis det ikke lykkes, for det er jo det eneste forsøg vi tager. Det har vi besluttet, så om en uge ved vi om lillepigen skal være enebarn... En uge kan gå utrolig langsomt!

Anmeld

7. juni 2011

Ida.

Anonym skriver:

ihhh hvor jeg håber, at I har ret! Jeg tør bare ikke håbe for meget, jeg bliver jo så voldsomt skuffet, hvis det ikke lykkes, for det er jo det eneste forsøg vi tager. Det har vi besluttet, så om en uge ved vi om lillepigen skal være enebarn... En uge kan gå utrolig langsomt!

Det er da næsten heller ikke til at holde ud!!! JEG kan næsten ikke holde det ud altså....

Åh, jeg tror ikke du skal afskrive noget helt pga det, du beskriver. Den fornemmelse man har op til sin menstruation kan være fuldstændig den samme, som den fornemmelse man har lige op til en positiv test!!

Jeg krydser alt, hvad jeg har for jer!!

Anmeld

7. juni 2011

Karo

Anonym skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

7. juni 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Hold da op!!! Det er en lidt vild beslutning! Hvordan kan det være at I har taget den??? Hvis du ikke har lyst til at svare er det ok. Jeg håber virkelig den er der!!!

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Hold da op!!! Det er en lidt vild beslutning! Hvordan kan det være at I har taget den??? Hvis du ikke har lyst til at svare er det ok. Jeg håber virkelig den er der!!!

Den har vi taget, fordi vi hverken har råd eller lyst til at skulle alle de behandlinger igennem igen. Den her omgang var jo en nem en af slagsen, fordi det var med fryse æg og på en naturlig cyklus. Men hvis vi skulle prøve engang mere, så betyder det, at vi skal ud i privat regi, det vil sige en masse mennesker vi slet ikke kender, som skal sættes ind i vores sag, jeg ville skulle nedreguleres med hormoner i 3-4 måneder, for at få megamange hormoner for at danne æg, som skal tages ud og befrugtes og sættes op igen. Og så koster det bare rigtig mange penge, som vi ikke har. Så derfor har vi sagt, at det er nu eller aldrig. Det er meget svært at vide, hvornår man skal sige stop, for skal man lige prøve igen og så lige en gang til, og så har man pludselig gæld og et forhold, der har det skidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.