Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
benkjaer skriver: Ja, det er klart noget.. Giv mig en pris for de 5 bukser med Ecco skoene også.. Jeg går hjem og måler om han kan passe bukserne. (er der nogen af bukserne du har solgt.. kunne ikke helt finde ud af samtalen herinde.)
Ja, det er klart noget.. Giv mig en pris for de 5 bukser med Ecco skoene også.. Jeg går hjem og måler om han kan passe bukserne. (er der nogen af bukserne du har solgt.. kunne ikke helt finde ud af samtalen herinde.)
hej
nej bukserne er ikke solgt - du kom jo først bukser og støvler - tænker 350 incl porto. Hvad siger du til det? hvad med hummeltrøjen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har du målt?
Piva skriver: billede 1: bukser og shorts str 104 billede 2: trøjer 104-110 billede 3: tshirts str 98-104 BYD GLAD
billede 1: bukser og shorts str 104
billede 2: trøjer 104-110
billede 3: tshirts str 98-104
BYD GLAD
har du solgt alt det over 110 eller er det mig der er en spade til at finde det
millesofie skriver: har du solgt alt det over 110 eller er det mig der er en spade til at finde det
de 3 trøjer på billede 2 er srtr 110. Har også en hummel bluse. evt også et par bukser mere.
Piva skriver: de 3 trøjer på billede 2 er srtr 110. Har også en hummel bluse. evt også et par bukser mere.
skal bruge over 110 altså 116 eller 122
benkjaer skriver: 350,- inkl Porto med Hummel trøjen, har vi en aftale send konto nr på mail. regner med at 42-44 er udvendige mål, kan ikke få det til at passe med indvendige mål
350,- inkl Porto med Hummel trøjen, har vi en aftale send konto nr på mail. regner med at 42-44 er udvendige mål, kan ikke få det til at passe med indvendige mål
400 så er hummeltrøjen din. Har nu godt nok målt fra skridtet og helt end til buksekanten - strakt ud.
benkjaer skriver: Tror godt at han kan passe skoene, så det er fint. Tak for målene
Tror godt at han kan passe skoene, så det er fint. Tak for målene
400 så er hummeltrøjen din.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128