Hej Piger.
Jeg har holdt mig lidt passiv herinde, men nu bliver jeg bare nødt til at få lidt råd og berolinde ord....
Jeg er simpelthen så bekymret for om der mon stadig er et liv inde i mig
Jeg var gravid sidste år, men da jeg var 12 uger henne endte det i en spontan abort. Jeg havde haft nogle små plet blødninger men ingen smerter overhovedet... Nu er jeg jo så endelig blevet gravid igen
og er 11+3 idag, MEN da jeg var 7+6 0g 8+6 uger henne havde jeg igen nogle små plet blødninger... jeg kontaktede min læge som tog nogle blodprøver på mig. Mine hcg tal så rigtig fine ud, og steg på under en uge fra ca. 60.000 til ca. 120.000. Så det var en kæmpe lettelse!
Jeg har haft en del kvalme efterfølgende, været meget træt og afkræftet, samt haft nogle meget ømme bryster! Det er heldigvis ved at gå over, hvertfald det med kvalmen
Men nu syntes jeg jo at der burde ske noget noget med min mave... Altså burde jeg ikke at kunne mærke lidt trykken og prikken, i den forstand at der jo er noget der skulle vokse inde i mig?? Altså evt. nogle ligamenssmerter...
Jeg er simpelthen så bekymret for om der mon stadig er et liv inde i mig
Jeg har sådan et kæmpe behov for bare at mærke lidt ømhed i maven, eller begynde og se en forskel i vægten, måske en meget lille bule på maven... Bare et eller andet??
Er jeg virkelig den eneste der har det sådan?? Når jeg læser alle jer andres indslag så lyder det hele tiden somom i i det mindste kan mærke en forandring ved jeres krop?? men jeg mærker slet ikke noget
Tror i jeg har grund til bekymring??
Håber i kan komme med lidt beroligende ord/erfaringer
Kærlig hilsen en meget bekymret mig
Anmeld