Bekymret...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Dingdong

Hej Piger.

Jeg har holdt mig lidt passiv herinde, men nu bliver jeg bare nødt til at få lidt råd og berolinde ord....

Jeg er simpelthen så bekymret for om der mon stadig er et liv inde i mig Jeg var gravid sidste år, men da jeg var 12 uger henne endte det i en spontan abort. Jeg havde haft nogle små plet blødninger men ingen smerter overhovedet... Nu er jeg jo så endelig blevet gravid igen og er 11+3 idag, MEN da jeg var 7+6 0g 8+6 uger henne havde jeg igen nogle små plet blødninger... jeg kontaktede min læge som tog nogle blodprøver på mig. Mine hcg tal så rigtig fine ud, og steg på under en uge fra ca. 60.000 til ca. 120.000. Så det var en kæmpe lettelse!

Jeg har haft en del kvalme efterfølgende, været meget træt og afkræftet, samt haft nogle meget ømme bryster! Det er heldigvis ved at gå over, hvertfald det med kvalmen

Men nu syntes jeg jo at der burde ske noget noget med min mave... Altså burde jeg ikke at kunne mærke lidt trykken og prikken, i den forstand at der jo er noget der skulle vokse inde i mig?? Altså evt. nogle ligamenssmerter...

Jeg er simpelthen så bekymret for om der mon stadig er et liv inde i mig Jeg har sådan et kæmpe behov for bare at mærke lidt ømhed i maven, eller begynde og se en forskel i vægten, måske en meget lille bule på maven... Bare et eller andet??

Er jeg virkelig den eneste der har det sådan?? Når jeg læser alle jer andres indslag så lyder det hele tiden somom i i det mindste kan mærke en forandring ved jeres krop?? men jeg mærker slet ikke noget

Tror i jeg har grund til bekymring??

Håber i kan komme med lidt beroligende ord/erfaringer

Kærlig hilsen en meget bekymret mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Silke83

Hej!

Du mærker jo faktisk en forandring med din krop - kvalme, osv. JEg kan virkelig godt forstå, at du er bekymret, når man tager din historie i betragtning... Men jeg tror bare, at vi alle er meget forskellige. Jeg havde ligamentsmerter, da jeg var 6-8 uger henne, men har ikke mærket noget siden... Og min lille baby har det fint og lever vist i bedste velgående i følge nf-scanningen. MEn kan du ikke tale med din læge om din bekymring - og evt. selv betale for en scanning, så du allerede nu kan se, om den lille har det fint? Det har den jo sikkert Op med humøret!

Bedste hilsner, 

Ida.

Anmeld

7. juni 2011

Moms

Hej,

jeg kan også godt forstå, du er bekymret.

Jeg er 13 uger i dag og har været meget oppustet nærmest lige siden befrugtning - MEN jeg har faktisk ikke mærket det store til smerter i hverken livmoder eller ligamenter og jeg kan heller ikke mærke min livmoder endnu. Der er ingen prikken eller stikken eller jag. De første 8 uger skulle jeg tisse ofte og mine bryster voksede - det prikker og stikker til gengæld!

Jeg synes nu også at kvalmen, du har, er et rigtig godt tegn, uden at jeg dog ved om du ville have det, hvis graviditeten er gået i stå. Jeg havde ikke kvalme - bare lidt mere bøvsen  de første 10 uger.

Jeg betalte mig fra en tidlig scanning, da jeg havde behov for at vide om der var hjerteslag inden jeg fortalte min chef om graviditeten. Det kostede 500 kr og jeg fik tid i løbet af få dage.

Jeg krydser fingre for dig og håber det bedste

Moms

Anmeld

8. juni 2011

Dingdong

Tak for jeres søde ord Er faktisk allerede blevet lidt mere rolig! I har jo ret.. jeg har jo en masse gode og fine tegn på en helt normal graviditet. Og jeg syntes faktisk at jeg er begyndt at være lidt øm i den nederste del af maven... somom noget vokser i mig 

Men det er mærkeligt som man kan gå i panik den ene dag, og den næste være ret rolig og tænke at det hele nok skal gå... Min kæreste inviterede mig ud og spise igår på en lille hyggelig restaurant, hvor vi snakket lidt ud om mit panik anfald... Og det hjalp faktisk lidt at få snakket om det 

Vi har valgt ikke at betale os fra en scanning, da jeg skal til NF scanning på næste onsdag den 15. juni, så vi holder spændingen i os, og ser positivt på det, og så venter vi bare på at det bliver den 15.

Jeg skriver når jeg har været til scanning  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.