Termins scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt her.

Jeg skal til lægen imorgen, og ved ikke hvor langt jeg er henne, har ingen idé.. 

Det har jeg fortalt min læge, og hun bad mig komme imorgen.

Nu ligger mit spørgsmål i, om jeg får at vide hvor langt jeg er henne imorgen? Eller om jeg bliver sent videre til en anden læge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

KamillaT

jeg vidste ikke hvor langt jeg var henne, og fik derfor en tid til terminsscanning

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

jeg vidste ikke hvor langt jeg var henne, og fik derfor en tid til terminsscanning

Okay, hvordan forgår en terminsscanning ?

Anmeld

6. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt her.

Jeg skal til lægen imorgen, og ved ikke hvor langt jeg er henne, har ingen idé.. 

Det har jeg fortalt min læge, og hun bad mig komme imorgen.

Nu ligger mit spørgsmål i, om jeg får at vide hvor langt jeg er henne imorgen? Eller om jeg bliver sent videre til en anden læge? 

Hvis du skal til det der hedder en terminsscanning, får du at vide hvor langt du er henne. De vil forsøge at klare det ved at scanne udenpå maven, men i nogen tilfælde kan det være nødvendigt med en invendig scanning -altså gennem skeden. Til NF scanning kan du risikere at blive rykket et par dage frem eller tilbage, men ikke mere end det

Anmeld

6. juni 2011

mortilnoahogmelina

Mit bud er at du bliver sendt til en scanning , da en praktiserende læge ikk har noget redskaber til at fastslå en termin ..

Anmeld

6. juni 2011

KamillaT

Anonym skriver:

Okay, hvordan forgår en terminsscanning ?

jeg blev scannet indvendig

og så fortalte hende der scannede ellers en masse

Anmeld

6. juni 2011

Sof

Med min datte blev jeg sendt til en gynækolog dagen efter, som lavede en terminsscanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.