Vildt nu skal min stor søn i ny skole til aug.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Pga han er belev 10 år skal han vider han har gået på helddagsskole præstevangen i skælskør og skal nu pr aug mdr starte på nørrevang skolen i slagelse er ret spændt der er pyha taxaorden  så skal ikke afsted med 2-3 børn hver morgen dejligt nok han blever kørt i skole til kl 8 og fri kl 16 alle dage dog fredag kl 15. så det blever lidt det sammen som nu dog har han fri kl 14 onsdag og fredag og de andre dag kl 16 så onsdagen blever lidt hården nu med 2 timer mere + fredag 1 time mere.

håber han blever glad for den nye skole.

Henriette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mi

Pøj pøj med det.

Anmeld

7. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Mi skriver:

Pøj pøj med det.

Takker

Anmeld

7. juni 2011

Phoenix

Spændende med en ny skole. Held og lykke

Anmeld

7. juni 2011

Talbutikken

Held og lykke med det... Vil se frem til høre om hvordan det er gået 

Anmeld

7. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Talbutikken skriver:

Held og lykke med det... Vil se frem til høre om hvordan det er gået 

ja jeg er mega spændt vi så den i sidste mdr den er bare storrrrrr og er som en alm skole dog med specialklasse hvor man går i en alm klasse men f.eks dansk hvor benjamin er dårligest kommer han over i specialklassen i andre fag hvor han er god eller beder eller med skal han jo så ikke i klassen.så spændyt på hvordan han tage det med så mange elever i klassen + på hele skolen.Der hvor han går nu er de max 18 børn og 3 klasser 5-6 børn i hver klasse med 2 lære/padagoer.

Den nye er de mellem 6-25 børn i en klasse svinger meget kan jeg se på deres hjemmeside.

Linke.

http://www.norrevangsskolen.dk/Infoweb/Designskabelon_Slagelse/Rammeside.asp?Action=&Side=&Klasse=&Id=&Startside=&ForumID

Hvordan går det hos jer søde.

Knusss fra Henriette

Anmeld

7. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Spændende med en ny skole. Held og lykke

Ja og trist syntes jeg også af han skal skifte lidt dårligt syntes jeg også men det er positivt han har lært meget fra aug 2008 til nu her 24 juni 2011 han er jo starte et år forsent.Men han er ret med nu så det er jo dejlig meste dansk.Læse og skrive der ham et lidt stort problem syntes jeg selv han kan godt skrive hvis man staver det for ham og få kort ord som mor hej far lastbil tog osv på de der 3-6 bogstaver kan han godt alene af læse en bog uden hjælp nej og han er 10½ år her 24 juli 2011.Ikke rart syntes jeg.Jeg håber bare han lære mere og hurtiger på nørrevangskolen.Er så bange for han ende bagud mere ind han er nu i dansk især.Mat er han aldersvargen måske lidt over. Jeg er ligså dum til dansk og en haj til mat da jeg gik i skole hans far lige omvent.Så tro benjamin desværre har av det efter mig + han har jo de første 6 år været operere 8 gang 6 gange i ørne, mandler og polypper fejrne i og hans forhud på tissetrolden åbne skået lidt væk han kunne ikke trække den tilbage +han har på de første 11 mdr haft mellemørebetændelse 9 gange og lungebetændelse 7 gang og indlagt 4 gang og hved af død første gang som 7 uger gammel pga RS virus og igen da han var 10½ mdr af slem lungebetændelse og stafligkokker (tro jeg det staves). Ja også har han måske AHDH de ville lige se ham ad på den nye skole inden de ville udrede ham for det/kommunen..

Jeg håber han får nogle gode år der trives der og blever god til alt bare det han er med eller lidt over ville jeg heller have ind bagud.han har ikke brug for flere nedlag i sit liv pt..

Han er pyha sjælden syg efter han som børnelægen lov mig i 2003 af når han starte i skole ville det aftage meget måske sjælden han ville være syg osv. Han talte  sandt + masken er også væk det var 5½ år i H med astmamaske morgen middag og aften og efter behov + mellemørbetændelser,lungebetændelser osv alle de indlaggelser og dræn i ørne.De 8 gang han var indlag. Jeg hader af være indlagt med mit barn og se mit barn bleve undersøg tafet blodprøver især af se dem sove ind til en de skal opereres..

Men som sagt håber alt blever lyser og lyser for ham fortjener han skam.Fuck jeg elsker ham.

Det blev langt det indlæg.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.