søger fødselsvideo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

elvital

jeg er ved at lave en hjemmeside til at bekæmpe fødselsangst!!!!! Og til den mangler jeg fødselsvideoer (eller skriftelige beretninger).

er der nogen der har en fødselsvideo jeg må sætte på min side?

Jeg har allerede fundet en på youtube, som jeg har sat ind. Men jeg er i tvivl om man må gøre det? Umiddelbart tænkte jeg at hvis en video ligger på youtube så må man vel godt bruge den? Men nu er jeg i tvivl. Nogen der ved noget om det??? (alt andet på min side ,udover denne ene video, er med godkendelse fra den fødende kvinden først).

www.fødselsberetning.wordpress.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

M.O.A.R.

Jeg så der var en der havde lagt en video ind med en kvinde der var EKSTREMT god til at styre sine veer, hvor hele fødslen også er med... Jeg kan lige se om jeg kan finde den engang Det var en hun havde fundet på nettet...

Anmeld

7. juni 2011

M.O.A.R.

btw. hvor er det fedt du laver sådan en side!

Skulderklap til dig!

Anmeld

7. juni 2011

M.O.A.R.

https://www.baby.dk/debat/111608pi1/foedsel/proev-og-se-denne-foedsel-advarsel-man-ser-alt.aspx

Du kan se filmen i den her debat som første indlæg

Anmeld

7. juni 2011

elvital

MaleneF skriver:

https://www.baby.dk/debat/111608pi1/foedsel/proev-og-se-denne-foedsel-advarsel-man-ser-alt.aspx

Du kan se filmen i den her debat som første indlæg

10000 tak!

Anmeld

8. juni 2011

M.O.A.R.

elvital skriver:

10000 tak!

Det var da så lidt

Anmeld

8. juni 2011

Pigent

elvital skriver:

jeg er ved at lave en hjemmeside til at bekæmpe fødselsangst!!!!! Og til den mangler jeg fødselsvideoer (eller skriftelige beretninger).

er der nogen der har en fødselsvideo jeg må sætte på min side?

Jeg har allerede fundet en på youtube, som jeg har sat ind. Men jeg er i tvivl om man må gøre det? Umiddelbart tænkte jeg at hvis en video ligger på youtube så må man vel godt bruge den? Men nu er jeg i tvivl. Nogen der ved noget om det??? (alt andet på min side ,udover denne ene video, er med godkendelse fra den fødende kvinden først).

www.fødselsberetning.wordpress.com

Din hjemmeside virker ikke?

Anmeld

24. juni 2011

elvital

Barnepigen skriver:

Din hjemmeside virker ikke?

den er ændret til

www.foedselsberetning.dk

Det lyder meget flottere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.