søger fødselsvideo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

elvital

jeg er ved at lave en hjemmeside til at bekæmpe fødselsangst!!!!! Og til den mangler jeg fødselsvideoer (eller skriftelige beretninger).

er der nogen der har en fødselsvideo jeg må sætte på min side?

Jeg har allerede fundet en på youtube, som jeg har sat ind. Men jeg er i tvivl om man må gøre det? Umiddelbart tænkte jeg at hvis en video ligger på youtube så må man vel godt bruge den? Men nu er jeg i tvivl. Nogen der ved noget om det??? (alt andet på min side ,udover denne ene video, er med godkendelse fra den fødende kvinden først).

www.fødselsberetning.wordpress.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Isabella_mor

elvital skriver:

jeg er ved at lave en hjemmeside til at bekæmpe fødselsangst!!!!! Og til den mangler jeg fødselsvideoer (eller skriftelige beretninger).

Jeg har allerede fundet en på youtube, som jeg har sat ind. Men jeg er i tvivl om man må gøre det? Umiddelbart tænkte jeg at hvis en video ligger på youtube så må man vel godt bruge den? Men nu er jeg i tvivl. Nogen der ved noget om det??? (alt andet på min side ,udover denne ene video, er med godkendelse fra den fødende kvinden først).

jeg mener gerne du må bruge videoen fra youtube... fordi at hvis dem der har lagt den op ikke ville have den kom på nettet, havde de ikke lagt den der i første sted.

jeg har desværre ikke nogen fødselsvideo, fik kejsersnit og kæresten var alt for nervøs til at knipse billeder osv under... (dog har han faktisk et billede af min åbne mave fra operationsbordet. men det tror jeg ikke er med til at kurere fødselsskræk.

Anmeld

6. juni 2011

ønskebørn74

elvital skriver:

Tag fat i Zaphir herinde... Hendes fødsel blev uloaded live... Det kan da godt være hun vil dele... Det var en hjemmefødsel...

held og lykke med det!!!

Anmeld

6. juni 2011

elvital

haha nej det kan du måske have ret i!

Jeg har faktisk lige slettet videoen igen fra min blog. Jeg besluttede at det måske også var en god ide at tjecke med wordpress om det overhovedt var ok at have sådan en "slags" video liggende på en woRDpress blog. Man ved jo aldrig med de sippede amerikanere....hehe... hvis du siger OK for det så lægger jeg den ind igen .9

Anmeld

6. juni 2011

elvital

ønskebarn74 skriver:

Tag fat i Zaphir herinde... Hendes fødsel blev uloaded live... Det kan da godt være hun vil dele... Det var en hjemmefødsel...

held og lykke med det!!!

UHHH DET VIL JEG GØRE...

VENTER BARE LIGE SVAR FRA WORDPRESS FØRST. SKAL LIGE HØRE OM DET EGENTLIG ER OK MED FØDSELSVIDOER PÅ DERES BLOGSTED!

mEN HVIS DE SVARE JA SÅ SKAL JEG DA LIGE HA FAT I HENDE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.