Øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

TbCp

Maven er vokset, men ikke så jeg ser gravid ud... jeg ser bare fed ud! Og jeg føler mig fed! og slasket! Og tøjet er rigtig træls, jeg kan ikke holde ud at have noget på, gider ikke have det til at sidde og stramme over maven, fordi jeg jo ikke ser gravid ud endnu!...

Ihh! der må gerne komme noget form på den mave så folk ikke er i tvivl!

Kender i det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Ni-ko-li-ne

JA! Det kender jeg.... (dog med den detalje at jeg ikke er gravid, og at min mave endelig ikke skal blive større) tsk tsk tsk

Anmeld

6. juni 2011

JustAnotherName

Maven er vokset, men ikke så jeg ser gravid ud... jeg ser bare fed ud! Og jeg føler mig fed! og slasket! Og tøjet er rigtig træls, jeg kan ikke holde ud at have noget på, gider ikke have det til at sidde og stramme over maven, fordi jeg jo ikke ser gravid ud endnu!...

Kender i det????

Jep, husker godt dén følelse!!

Sån har jeg det stadig...Nu er det bare en slank form jeg ønsker mig  

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

JA! Det kender jeg.... (dog med den detalje at jeg ikke er gravid, og at min mave endelig ikke skal blive større) tsk tsk tsk

kan jeg skrive under på det der, altså for mit eget vedkommende

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Kender i det????

Den skal nok blive smuk rund Ellers skal jeg nok sende en trøje, mine trøjer skal nok kunne dække en lille vom på dig

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Ja, det husker jeg tydeligt!! Det er en rådden følelse!

Jeg synes dog du ser viiiirkelig godt ud på billederne, og også da vi sås i maj!

Den er kommet tilbage her sidst i graviditeten, hvor jeg er gået fra at føle mig feminin og smuk til, til kvabset og besværet. Jeg tror jeg kommer til at føle mig slasket og uchrmerende sidst på ugen. Det dersens graviditet gør bare noget muggent ved egoet - men vi får smukke unger, og det koster

Anmeld

6. juni 2011

msax

Puha - jo jeg kender det alt for godt.

jeg står hver morgen og kigger forgæves ind i tøjskabet... idag blev det til leggins, nederdel og en løs top.

men det er bare ufedt at føle sig tyk, når det er på den forkerte måde - glæder mig til jeg bliver gravid-tyk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.