Undrer mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Undrer mig over når jeg kigger billeder igennem at nogen tager billeder af deres kager udenfor på græs, stenbelægning osv???... ja har også set kager hvor billedet er taget mens kagen står på gulvet ???  -selvom den står på et fad er det ikke for lækkert.

Personligt syntes jeg at det er noget griseri, ville ihvertfald blive meget skuffet hvis det var til mig kagen var lavet til, tror faktisk slet ikke jeg ville hente den.

Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg, men hygiejnene er altså vigtig, især når man kan se at kagen er til en dåb, eller andet hvor der er mange mennesker der skal spise af den.

Og så tænker jeg lidt, hvorfor lægger nogen sine kager ud på nettet før kagen er afleveret. Kunne se i et indlæg at en pige(herfra) havde lavet en kage og lagt den herind, og at modtageren (også en herindefra) kommenterede at hun glædede sig til at hente den. Hvis det er til en morfar eller andet som ikke er herinde er det jo lige meget, men da hun lavede kagen til en herfra syntes jeg det var unfair.

Syntes det er ærgeligt at man ikke lige kan vente med at sætte den på til den er afhentet... er det mig der er snerpet, eller virker det også rimeligt på dig at man lige venter til modtageren har set kagen som den første  ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Vingummien

Det med billederne kan jeg kun give ret i, jeg har så aldrig oplevet at billedet er kommet på før jeg har hentet den, og heller ikek uden at personen  har spurgt mig først, og det syntes jeg er dejlit at vise den hensyn

Anmeld

6. juni 2011

Ida.

Nu har jeg kigget billederne på de sidste mange sider igennem og kan ikke finde nogle, hvor kagen ikke står enten på et køkkenbord eller et andet bord af en art?

Mht. at vise billeder af kagen før den er afleveret til modtageren, synes jeg heller ikke det er i orden - medmindre det er til en person, der ikke med nogen sandsynlighed ville kunne se den på en side som denne. Jeg synes som hovedregel, at modtageren skal have modtaget sin kage, inden den vises frem medmindre der selvfølgelig er lavet aftale om andet...

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Er glad for at det ikke kun er mig der deler meningen omkring fremvisningen af kage.

Mht billeder af kagen, så har jeg set en stå på græs, en på stenbelægning og en på et køkkengulv, ved ikke hvem profilen er, men da jeg viste det til min kæreste sagde han også, "godt det ikke er os der skal have en kage fra hende"..

-den sidste vi så var engang i maj, men vil ikke hænge nogen personligt ud her. Vil bare gerne dele min bekymring om manglende hygiejne.

Anmeld

6. juni 2011

Mette Lin

Jeg har faktisk også set kager der står lige ved siden af askebægre.. AD siger jeg bare...

Jeg ville personligt aldrig købe en kage af en ryger. Måske er jeg sippet, synes bare det er utjekket.

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Det har jeg slet ikke stødt på Men jo, super klamt!

Anmeld

6. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Og næste problem, hvor mange mon betaler skat..

Både af kager herinde og hvad der ellers laves her..

Man kan altid finde en masse, som andre ser på med andre briller

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

6. juni 2011

ZamanogDania

Jeg putter aldrig kagen ind før den er afleveret. men nu når jeg kigger på de kager jeg har lavede, er der en som ligner den lægger på gulvet. Men det er altså personen som jeg udleveret til havde den i hånden. dumme mig havde glemt at tage billed af den, så spurgte jeg om jeg måtte tage et billed af den mens hun havde den på hånden

(dette skrev jeg hvis du mente mig)

Anmeld

6. juni 2011

HopinWishin

Personligt er jeg virkelig obs på hygiejnen når jeg laver bestillingskager!! Ville være så flov hvis dem der spiser min kage, finder hår eller andet i kagen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.