Undrer mig over når jeg kigger billeder igennem at nogen tager billeder af deres kager udenfor på græs, stenbelægning osv???... ja har også set kager hvor billedet er taget mens kagen står på gulvet ??? 

-selvom den står på et fad er det ikke for lækkert.
Personligt syntes jeg at det er noget griseri, ville ihvertfald blive meget skuffet hvis det var til mig kagen var lavet til, tror faktisk slet ikke jeg ville hente den.
Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg, men hygiejnene er altså vigtig, især når man kan se at kagen er til en dåb, eller andet hvor der er mange mennesker der skal spise af den.
Og så tænker jeg lidt, hvorfor lægger nogen sine kager ud på nettet før kagen er afleveret. Kunne se i et indlæg at en pige(herfra) havde lavet en kage og lagt den herind, og at modtageren (også en herindefra) kommenterede at hun glædede sig til at hente den. Hvis det er til en morfar eller andet som ikke er herinde er det jo lige meget, men da hun lavede kagen til en herfra syntes jeg det var unfair.
Syntes det er ærgeligt at man ikke lige kan vente med at sætte den på til den er afhentet... er det mig der er snerpet, eller virker det også rimeligt på dig at man lige venter til modtageren har set kagen som den første ???
Anmeld