Hvor købes makrelguf på TUBE??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.119 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Tynen

Har værert i Rema og i Bilka og ingen af dem havde det..

Hvor køber man det henne??

Trine - Der ikke gider grat, og som synes fiskeduserne er liiidt i den dyre ende :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Rasmine

Føtex, købte lige igår.
20 kr ca.

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Har værert i Rema og i Bilka og ingen af dem havde det..

Hvor køber man det henne??

Trine - Der ikke gider grat, og som synes fiskeduserne er liiidt i den dyre ende :)

lol...min veninde og jeg diskuterede makrel i alle former i går....

og her var det underlige så....at min veninde forslog mig fiskeduserne..i ved den på dåse...og den købte jeg engang til ungerne...og føøøøj den var bare klam...det var sguda alt det andre ikke gider æde...og det snakkede jeg så om i lange baner...:P ja så afbryder jeg jo så mig selv og siger at jeg ved man kan få makrel på tube...og det regnede jeg med jeg ville prøve...hvor efter min veninde bare hylede af grin....ja hvis det i fiskeduserne er skidtfisk...hvad tror du så det på tube er sagde hun.....hmmmm....ja jeg holdte bare min k*** igen....:P

men jeg er ikke så skræmt fra det på tube...underligt nok....men tror nok jeg vælger måske en alm makrel....den ved jeg sgu hvor har været....

ja jeg er bare så dobbeltmoralsk...ved det godt...

og tynen, det hjalp ikke rigtigt dig vel?
jeg aner ikke hvor man køber det, men ser jeg det...så råber jeg højt.

psssssst ivf ved det

Anmeld

26. februar 2008

ivfmarie

bilka har det altså....
og de fleste større dagligvarekæder.
Og Loggi... jeg tror fiskeduserne er mere "syntetiske" makrelguffen, som igen er mere "syntetisk" end en gang "rigtig" makrel på dåse.
Men prisen for at være mest syntetisk går altså til den såkaldte "makrel"-salat, I ved, den med det kæmpe lag mayo på... det har intet med makrel at gøre.. ;)

Marie - mest til kylling

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

bilka har det altså....
og de fleste større dagligvarekæder.
Og Loggi... jeg tror fiskeduserne er mere "syntetiske" makrelguffen, som igen er mere "syntetisk" end en gang "rigtig" makrel på dåse.
Men prisen for at være mest syntetisk går altså til den såkaldte "makrel"-salat, I ved, den med det kæmpe lag mayo på... det har intet med makrel at gøre.. ;)

Marie - mest til kylling

aj hvad skriver du dog...makrelsalat...elsker det jo....øhhh...hvad fanden er det så....???? øv bøv

Anmeld

26. februar 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

aj hvad skriver du dog...makrelsalat...elsker det jo....øhhh...hvad fanden er det så....???? øv bøv

Bare en måde at få banan til at smage godt på :D

Anmeld

26. februar 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

Loggidut skriver:

Bare en måde at få banan til at smage godt på :D

YWW!!!!

Trine - Forestil jer selv en smiley der brækker sig!

Anmeld

26. februar 2008

Astrid P

Jeg har købt tuben i fakta...

Anmeld

26. februar 2008

sttina

jeg har købt i super best.. Faktisk både makrel og toskerogn.. Er så super nemt lige at smøre på maden og så kan det holde sig i 21 dage.. det kan en dåse makrel ihverfald ikke.. :-o
Rør det overhoved ikke selv, for synes det er temmelig klamt.. Men ungerne spiser det gladeligt..

Sttina - dobbeltmoralsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.