Så er vandrejournalen i hus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Stumpen

og muligvis også en blærebetændelse...
Men det vil jeg få svar på i eftermiddag hvor jeg igen skal til læge -bare med stumpen... Hun ser forfærdelig ud under hendes mund, pga. at hun går og slikker til sig hele tiden.. Nu vil jeg have lægen til at kigge på det inden det bliver til sår... Hun kan evt. give navnet på en god creme... Og ellers må jeg lige ad min søster, hun har vist investeret i noget til 150 kr. som fjernede det på hendes datter efter 2 dages behandling..
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Munder

Tillykke med vandrejournalen, det bliver ligesom mere virkeligt ik?

Det var da noget værre noget med Mathilde....Er det ikke nok med vaseline (ala læbepomade?)

Dorte

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Jeg har prøvet, men hun slikker det jo af, hvilket jeg også tror at hun gør med en creme som lægen anbefaler, men så har jeg da gjort hvad jeg kunne...
Nu ved jeg ikke hvad vaseline er lavet af, men jeg har hørt at man ikke må smøre creme der er vandaseret på, da det "koger" under sutten...
Jo det er mere virkelig og jeg glæder mig meget til denne lille bebs, men graviditeten er bare noget andet denne gang, den er ikke så hyggelig som sidst, men måske kommer det når jeg har set at babyen lever til nf eller når jeg mærker den første bevægelse...
Anja..

Anmeld

25. november 2008

Lucky

Må lige anbefale en creme: Ceridal lipogel, det er en fedtcreme fra apoteket. Jakob havde det samme som Mathilde og den creme hjalp helt vildt godt og hurtigt. der er ikke vand i, så der er heller ikke risiko for kuldeskader nu i vintertiden. Jeg smurte det på når han var faldet i søvn om aftenen, så kunne han nemlig ikke slikke det fa/tørre det af

Og tillykke med vandrejournalen

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Tusind tak for det... Er den på recept??
Anja..

Anmeld

25. november 2008

Lucky

Nej og der er hverken parfume eller andet "skrammel" i, hvilket passer mig fintHvad sagde lægen?

Lykke

Anmeld

26. november 2008

Stumpen

Hun anbefalede dekubal og en anden creme, men synes jeg skulle forhøre mig på apoteket om de tre mærker (incl. dit) Men det endte med at jeg købte noget decubal.. Nu må vi se om det hælper, glente at give hende det med i dag.. Kunne nok være godt hvis dp'eren lige smurte lidt på..
Men tak for råd..
Anja.. -der ikke havde blærebetændelse alligevel..

Anmeld

26. november 2008

Munder

Hvor dejligt, at der ikke var en blærebetændelse denne gang Held og lykke med cremen, håber virkelig den hjælper.

Dorte

Anmeld

27. november 2008

st

Fedt at du endelig har papirer på bebsen. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor misundelig jeg er.
Men jeg er ved at få overtalt Jeppe til, at vi skal giftes. Så han giver sig da på nogle af de før urokkelige områder :-) Så hvem ved, hvonår der kommer baby her?

Men hva´, den gamle krage her er bliver jo snart 30, og jeg vil sgu ikke have smidt peber ud over hele mit hjem. Så han har jo et valg at træffe inden da.

st.

Anmeld

27. november 2008

Stumpen

Jamen tillykke med det, det bliver spændende om han giver sig Du må stille et ultimatum -et barn eller et bryllup
Glæder mig til at høre nærmere om det.....
Anja -der elsker bryllupper, men helst ikk evil i en hvid kjole...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.