Hjælp til polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Chillien

Så mangler jeg hjælp igen...

Vi er fire tøser der er ved at arrangere polterabend... Og selvfølgelig skal bruden klædes ud.. Vi er blevet enige om at deles om en tshirt med skrift, og så skal vi hver især finde henholdsvis - en hat, et smykke, bukser/nederdel og noget hun kan gå rundt med i hånden...

Vi må ikke vise hinanden hvad vi har fundet før selve dagen..

Det er min opgave at finde npoget hun kan gå med i hånden.. Men er lidt blank.. Spurgte kæresten og han synes jeg skulle købe en fisk.. Mægtig sjov men stensikkert også en hørmer resten af dagen.. desuden synes jeg ikke dæøde dyr er sjovt..

Men hva dælen skal jeg så finde på?? Nogle der har et forslag? Det skal helst være lidt praktisk da hun skal rende rundt med det hele dagen, men også virkelig sjovt for folk vi møder... Forslag modtages med kyshånd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Chillien

Slet ikke?

Anmeld

6. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chillien skriver:

Så mangler jeg hjælp igen...

Vi er fire tøser der er ved at arrangere polterabend... Og selvfølgelig skal bruden klædes ud.. Vi er blevet enige om at deles om en tshirt med skrift, og så skal vi hver især finde henholdsvis - en hat, et smykke, bukser/nederdel og noget hun kan gå rundt med i hånden...

Vi må ikke vise hinanden hvad vi har fundet før selve dagen..

Det er min opgave at finde npoget hun kan gå med i hånden.. Men er lidt blank.. Spurgte kæresten og han synes jeg skulle købe en fisk.. Mægtig sjov men stensikkert også en hørmer resten af dagen.. desuden synes jeg ikke dæøde dyr er sjovt..

Men hva dælen skal jeg så finde på?? Nogle der har et forslag? Det skal helst være lidt praktisk da hun skal rende rundt med det hele dagen, men også virkelig sjovt for folk vi møder... Forslag modtages med kyshånd...

En tryllestav i pink med sløjfe i brudetyl 

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

En tryllestav i pink med sløjfe i brudetyl 

Uhh.. Ikk dårligt...!!

Anmeld

6. juni 2011

Chillien skriver:

Uhh.. Ikk dårligt...!!

Ellers kunne det være en lille fletkurv med et eller andet i som hun kunne dele ud af for kys, hvis hun skal ud i sådan noget 

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

Ellers kunne det være en lille fletkurv med et eller andet i som hun kunne dele ud af for kys, hvis hun skal ud i sådan noget 

Årh du gav mig en virkelig god ide.. Hun skal da have en flooot kurv med hjemmelavede bolcher i til at give folk....

Eller  må man mon det når det er hjemmelavet?? 'det er vel kun hvis det skal sælges at det er ulovligt.. Og folk kan bare lade være at æde dem..

Anmeld

6. juni 2011

Chillien skriver:

Årh du gav mig en virkelig god ide.. Hun skal da have en flooot kurv med hjemmelavede bolcher i til at give folk....

Eller  må man mon det når det er hjemmelavet?? 'det er vel kun hvis det skal sælges at det er ulovligt.. Og folk kan bare lade være at æde dem..

Det er kun ulovligt ved salg uden betaling til skat. Det kan i sagtens gøre. Du kan jo købe en fin lille kurv som du pynter med bånd og blomster  Det vil da være total nice 

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

Det er kun ulovligt ved salg uden betaling til skat. Det kan i sagtens gøre. Du kan jo købe en fin lille kurv som du pynter med bånd og blomster  Det vil da være total nice 

Det fanme en god ide

Pyntes skal den... Men må finde nogle sjove ting at hænge på den...

Tusind tak.. Det var lige et input jeg manglede...!!

Anmeld

6. juni 2011

Chillien skriver:

Det fanme en god ide

Pyntes skal den... Men må finde nogle sjove ting at hænge på den...

Tusind tak.. Det var lige et input jeg manglede...!!

Selv tak  Tag lige et billede af den! 

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

Selv tak  Tag lige et billede af den! 

Det gør jeg ihvertfald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.