røde kinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.128 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2008

A.

mathinus har fået røde kinder tænker om det er fordi det er kold udenfor eller har han fået noget andet han har ikke feber eller noget han er frisk som han plejer..han har kun røde kinder..burde jeg ringe til lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Mie A

Det kan helt sikkert skyldes kulden - smør ham med lidt fed creme inden at han skal ud - det burde tage det værste.

Anmeld

25. november 2008

A.

Mie A skriver:

Det kan helt sikkert skyldes kulden - smør ham med lidt fed creme inden at han skal ud - det burde tage det værste.

ja det har jeg altid gjort derfor var i tvivl om det er kulden...
men har lige ringet til lægen og snakkem med sygeplejerske hun mener også at det er kulden..for han har ikke feber og er frisk

Anmeld

25. november 2008

ekzunz

Jeg kan varmt anbefale Aderma fra apoteket. Den er rigtig god til røde kinder - og alt muligt andet.

Anmeld

25. november 2008

wamse

Znuzke skriver:

Jeg kan varmt anbefale Aderma fra apoteket. Den er rigtig god til røde kinder - og alt muligt andet.

Jeps helt enig har den altid stående her, og ville rigtig gerne sætte en smiley ind, men pludselig vil min pc det ikke mere efter den er opdateret med noget google-pjat ;o(

Anmeld

25. november 2008

lonemus

Znuzke skriver:

Den bruger vi også her - er rigtig god

Anmeld

25. november 2008

lonemus

agnieszka skriver:

mathinus har fået røde kinder tænker om det er fordi det er kold udenfor eller har han fået noget andet han har ikke feber eller noget han er frisk som han plejer..han har kun røde kinder..burde jeg ringe til lægen?

Kan der måske være tænder på vej?? Min søn bliver rød i kinderne, når der kommer nye tænder - og han har heller ikke feber!!

Bare lige en tanke

Lone

Anmeld

25. november 2008

A.

lonemus skriver:

Kan der måske være tænder på vej?? Min søn bliver rød i kinderne, når der kommer nye tænder - og han har heller ikke feber!!

Bare lige en tanke

Lone

ja det kan godt passe vi har så fået den første tand for lang tid siden men måske er den næste på vej...

Anmeld

25. november 2008

A.

Znuzke skriver:

vi bruger ceridal

Anmeld

25. november 2008

ekzunz

Ceridal er bestemt også godt, men hvis du får brug for et alternativ, så burde du prøve Aderma'en. Vi fik den anbefalet af hudlægen, men inden havde vi allerede brugt den til Lukas' røde kinder. Han havde nemlig tendens til en smule børneeksem når det blev koldt i vejret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.