Omgivet at økologi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Dictes mor

Jeg er så heldig, at markerne omkring os er økologiske. jeg sætter kæmpe stor pris på det, fordi jeg jo selv går meget op i økologi. Og det faktum, at der ikke bliver hældt spandevis af giftstoffer i jorden op til vores, gør mig glad, og det gør markerne også, for de er helt utrolig smukke at se på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Dictes mor

Se selv hvor smukt:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Kornblomster er noget af det smukkeste. Min mor havde kornblomster i sin brudebuket og sin blomsterkrans på hovedet, da mine forældre blev gift. Det kan godt være min mor ikke er den klogeste kvinde i verden, men det var et smukt valg Faktisk var kransen rød, hvid og blå, som det færøske flag.. Nå, sidespor. Kornblomster er bare inbegrebet af sommer og billedminder fra min dåbsdag (bryllupsdagen).

At de er økologiske gør dem kun 1000 gange smukkere. Fantastisk udsigt I har!

Anmeld

6. juni 2011

Dictes mor

kitty skriver:

Kornblomster er noget af det smukkeste. Min mor havde kornblomster i sin brudebuket og sin blomsterkrans på hovedet, da mine forældre blev gift. Det kan godt være min mor ikke er den klogeste kvinde i verden, men det var et smukt valg Faktisk var kransen rød, hvid og blå, som det færøske flag.. Nå, sidespor. Kornblomster er bare inbegrebet af sommer og billedminder fra min dåbsdag (bryllupsdagen).

At de er økologiske gør dem kun 1000 gange smukkere. Fantastisk udsigt I har!

De er noget at de smukkeste, og flot valg af en kvinde, som ellers ikke altid har valgt de rigtigste eller smukkeste ting i verden... Jeg er vild med vores udsigt, her er den til den anden side. Vi er omgivet af fantastisk natur.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

Lilac

Sikke et smukt sted I bor!

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

ej hvor lækkert, så er man også sikker på der ikke sniger sig en masse ind der hvor man bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.