Slimprop og sunket mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

opdager man altid når ens slimprop går og når maven er sunket ?

er 39+0 idag og jeg synes ikke der er sket noget  andet end meget udflåd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

opdager man altid når ens slimprop går og når maven er sunket ?

er 39+0 idag og jeg synes ikke der er sket noget  andet end meget udflåd

Nej, det er ikke altid man opdager at slimproppen går... Og så går den forøvrigt nogen gange først ved fødslen...

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Nope jeg opdagede ingenting og det var til trods for at jeg holdtes øje med det

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Det er ikke alle der opdager det, og som jeg har kunnet læse mig frem til har den manger måder "at gå" på

Jeg har ikke kunnet undgå at lægge mærke til at maven er sunket. Jeg kan trækket vejret igen, og spise en hel portion aftensmad.. Og ja, så føles det som om den bare hænger ud over bukserne som en smuk øl-vom!

Vi er alle forskellige, så det er nok begrænset hvad du kan bruge mine erfaringer til. Jeg er 37+6 og har ikke født endnu.. Jeg går bare og veeeeenter!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det er ikke alle der opdager det, og som jeg har kunnet læse mig frem til har den manger måder "at gå" på

Jeg har ikke kunnet undgå at lægge mærke til at maven er sunket. Jeg kan trækket vejret igen, og spise en hel portion aftensmad.. Og ja, så føles det som om den bare hænger ud over bukserne som en smuk øl-vom!

Vi er alle forskellige, så det er nok begrænset hvad du kan bruge mine erfaringer til. Jeg er 37+6 og har ikke født endnu.. Jeg går bare og veeeeenter!

for der snart sker noget så

Anmeld

6. juni 2011

KamillaT

Min slimprop gik ad flere omgange Og var slet ikke i tvivl om at det var den. En stor ulækker og slimet klat 

Jeg lagde ikke rigtig selv mærke til at min mave var sunket, men det gjorde folk omkring mig Men da jeg kiggede i spejlet og på billeder af min mave kunne jeg tydeligt se det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.