Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Wiiit wiiiiuw
Wiiit wiiiiuw
Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow... Smuk smuk smuk
Sødt at manden er utålmodig
RiUL skriver: Så blev det 27+2 Synes mave er blevet lidt tung, og jeg har den mest irriterende smerte i mine ribben i højre side, og min lænd er begyndt at blive godt øm. Men ellers er det hele bare helt perfekt Vægten siger 7+ Manden glæææder sig helt vildt til han kommer ud, men jeg har sagt at han skal ha tålmodighed, vi skal ha en stoooor baby til tiden hehe
Så blev det 27+2
Synes mave er blevet lidt tung, og jeg har den mest irriterende smerte i mine ribben i højre side, og min lænd er begyndt at blive godt øm.
Men ellers er det hele bare helt perfekt Vægten siger 7+
Manden glæææder sig helt vildt til han kommer ud, men jeg har sagt at han skal ha tålmodighed, vi skal ha en stoooor baby til tiden hehe
Amen altså Rikke, helt ærligt, det er næsten tarveligt at du skal være så flot gravid Tænk engang, allerede uge 28... Ej altså fatter jo slet ikke så hurtigt tiden går!! Glæder mig så meget til det bliver din tur til at vise jeres Bebs frem i en massiv SPAM herinde KNUS
Lotus86 skriver: Hov - det indlæg havde jeg da vidst lige misset Men den er bare fin den mave, du bærer den så smukt
Hov - det indlæg havde jeg da vidst lige misset Men den er bare fin den mave, du bærer den så smukt
Tak smukke Og i lige måde! Nu er det vidst også ved at være tid til jeres baby kigger ud
Happiness skriver: Wow... Smuk smuk smuk Sødt at manden er utålmodig
Tak tak tak
MDybvad skriver: Amen altså Rikke, helt ærligt, det er næsten tarveligt at du skal være så flot gravid Tænk engang, allerede uge 28... Ej altså fatter jo slet ikke så hurtigt tiden går!! Glæder mig så meget til det bliver din tur til at vise jeres Bebs frem i en massiv SPAM herinde KNUS
Ja, tiden går bare så stærkt! Det er helt vildt!
Og hvor er jeres datter bare SÅ smuk! Hvordan er det at være mor?
Hvor er du bare flot gravid! De 7 kg sidder godt nok pænt
Du ser bare rigtig godt ud!! Maven sidder jo lige hvor den skal!!
manuka skriver: Hvor er du bare flot gravid! De 7 kg sidder godt nok pænt
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128