Rosa skriver:
Vi kom ikke afsted! Jonte lagde ud med at få feber i aftes, og det fortsatte så natten ud, og kun ved hjælp at børnepanodil fik vi sovet lidt af og til.
Og nu starter mareridtet så, for Ryan Air er jo bare det værste selskab i verden når det kommer til at få sin rejse refunderet. Vi har købt afbudsforsikring, men hvad hjælper det når det koster 10pund i minuttet at ringe til dem og de ikke tager telefonen??? Hele morgenen har været et stort detektivarbejde, og jeg har ringet og ringet til alle officielle og uofficielle numre jeg kunne opstøve på deres og andre hjemmesider, og efter en gang research kan jeg se at de igen og igen bliver slæbt i retten for deres urimelige mafiametoder og ikke-eksisterende kundeservice. Jeg har sendt emails til ALT og ALLE jeg kunne finde adressen på, men jeg forventer ikke at vi nogensinde ser vores penge igen.
Christ! 
Ja, behøver jeg at sige at vi føler os pænt røvrendte?
Hotellet var så søde at ringe og sige at vi nårsomhelst kunne få vores ophold ombooket til hvornår vi ønsker det, men heller ikke der kunne vi få pengene tilbage, troede hun. Opholdet var en gave fra min mor og er købt gennem Take Offer, om ellers virker meget rimelige, men jeg tror sgu ikke vi får en krone at se der heller... Suk...
Pis og lort!!! Argh!!! Vi trængte bare virkelig til den skide ferie!!!! Men som plaster på såret må vi se hvornår guldklumpen bliver frisk igen og så gå efter et par dage i et sommerhus, hvis vi kan finde et der er mere end billigt, eller måske en tur i vandland...? Nogn anbefalinger?
Knus fra en smådepri Rosa