Vores ferie gik i vasken :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Sofia

Rosa skriver:

Link?!  Han har ikke haft feber i dag, er bare pylret, så måske var onsdag en mulighed!

http://tyrkieteksperten.dk/moreoffers.asp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Sofia

Rosa skriver:

Hvor billigt? Og hvornår???

Jeg har før rejst med dem et par gange, du får IKKE høj service på nogen måde, men det er billigt og man kan jo sagtens underholde sig selv uden guider! Derudover har jeg været i Tyrkiet et par gange også, strandene var ikke paradisagtige som i Mexico osv men vi havde nogle gode ture! Hyggelig befolkning, god mad (også billig hvis man er til kebab osv) og når der er en dejlig pool, sol osv så kan det ikke gå helt galt. Og der er masser af bådture man kan tage på!!

Anmeld

6. juni 2011

JustAnotherName

Ajjjj, noget mother-¤&a?pY/%#"%!!!
Øv altså, hvor noget møg for Jer! .....Sender en trøste-krammer

Sådan noget ville næsten kunne give mig en hel dag med TUD!!

Håber I får Jeres penge igen. Og kan have en god oplevelse tilgode.

Anmeld

6. juni 2011

sarahb

Rosa skriver:

Hvor billigt? Og hvornår???

6000 for en uge allincl. Og ka ikk huske hvornår det er til. Men atlantisrejser.dk

Anmeld

6. juni 2011

anna-jonas

sarahb skriver:

6000 for en uge allincl. Og ka ikk huske hvornår det er til. Men atlantisrejser.dk

Ja, og det er jo for jer alle fire............husk at få det med Sarah.

Monica........................ Fucking sur røv-tur, hva'??

Hvor skulle i have været henne??

Anmeld

6. juni 2011

Rosa

anna-jonas skriver:

JA!!! Fucking sur røvtur er hvad det er!!! Godt at der er nogle der kan få nogle unger i aften, så jeg har en masse at glæde mig over 

Anmeld

6. juni 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

Ja det er det nemlig

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Vi kom ikke afsted! Jonte lagde ud med at få feber i aftes, og det fortsatte så natten ud, og kun ved hjælp at børnepanodil fik vi sovet lidt af og til. 

Og nu starter mareridtet så, for Ryan Air er jo bare det værste selskab i verden når det kommer til at få sin rejse refunderet. Vi har købt afbudsforsikring, men hvad hjælper det når det koster 10pund i minuttet at ringe til dem og de ikke tager telefonen??? Hele morgenen har været et stort detektivarbejde, og jeg har ringet og ringet til alle officielle og uofficielle numre jeg kunne opstøve på deres og andre hjemmesider, og efter en gang research kan jeg se at de igen og igen bliver slæbt i retten for deres urimelige mafiametoder og ikke-eksisterende kundeservice. Jeg har sendt emails til ALT og ALLE jeg kunne finde adressen på, men jeg forventer ikke at vi nogensinde ser vores penge igen.

Christ! 

Ja, behøver jeg at sige at vi føler os pænt røvrendte? 

Hotellet var så søde at ringe og sige at vi nårsomhelst kunne få vores ophold ombooket til hvornår vi ønsker det, men heller ikke der kunne vi få pengene tilbage, troede hun. Opholdet var en gave fra min mor og er købt gennem Take Offer, om ellers virker meget rimelige, men jeg tror sgu ikke vi får en krone at se der heller... Suk...

Pis og lort!!! Argh!!! Vi trængte bare virkelig til den skide ferie!!!! Men som plaster på såret må vi se hvornår guldklumpen bliver frisk igen og så gå efter et par dage i et sommerhus, hvis vi kan finde et der er mere end billigt, eller måske en tur i vandland...? Nogn anbefalinger?

Knus fra en smådepri Rosa 

Lorte selskab!!!!!

Hvordan har lille manden det???

Lene

Anmeld

8. juni 2011

Rosa

ønskebarn74 skriver:

Lorte selskab!!!!!

Hvordan har lille manden det???

Lene

Stadig det samme. Vi er trætte og slukørede, men  prøver at se fremad, selvom det er lidt svært at bevare optimismen når man sidder indenfor og regnen siler ned, og bettemanden er pylret og irritabel 

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Stadig det samme. Vi er trætte og slukørede, men  prøver at se fremad, selvom det er lidt svært at bevare optimismen når man sidder indenfor og regnen siler ned, og bettemanden er pylret og irritabel 

Stakkels lille skat og jer!!!!

Jeg har et link til billige afbudsrejser... Helt ned til 1000kr pr. person...

Var det noget???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.