Okay! I nat har min lillebitte baby, som jo ER den yngste i kvartalet, faktisk sovet i sin tremmeseng, uden svøb og ingen lift.
Han blev ikke puttet der, men listet fra autostolen over i sengen da vi kom hjem fra mine forældre!
Normalt krøller han sig som en lille bitte pølse uanset hvor han skal sove og hvornår, men i nat har han ligget på ryggen med begge arme ude til siderne! Så nu overvejer jeg da meget kraftigt, om det er på tide at skippe liften? Det er jo ikke fordi han får svært ved at holde varmen i barnevognen på denne årstid 
Men! NU kommer vi så til tænkningen, for jeg er stået helt af! Vi bor i lejlighed, 1. sal + trapper udefra op til hoveddøren. Barnevognen står nede på vores p-plads, og er ikke noget problem når man kan putte barn i lift og tage med. Vi har en altanbarnevogn, som vi er ved at vænne ham til også.
I mit lille hoved kan jeg - når liften droppes - kun komme ud af huset, hvis jeg timer det sådan, så Felix kan puttes i barnevognen når jeg skal af sted - altså jeg kan bære ham ned.. For når han sover om dagen men vi er hjemme, er det jo så enten i seng eller i altanvogn?
Overser jeg et mellemled? Nej vel... Pyha, måske venter vi liige lidt, men det der farvel-lifft projekt så, for det kan jeg da ikke overskue...
Anmeld