Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som gik super godt E's overnatning kan læses på den lukkede
Lørdag tog vi til Hjallerup marked hvor vi skulle mødes med Laulund og hendes herlige mand og søster Det var super hyggeligt, men de tog så afsted kort tid efter da de jo havde været der det meste af dagen Imens de var der, pruttede Thomas med prisen på en kæmpe fjernstyret bil til E hader sådan noget bliver så flov på andre vegne hehe. Mig og Laulund blev også hurtigt enige om at havde det været os så havde vi bare betalt det hun sagde hehe. Så nok godt jeg havde ham med, for fik også en ny pung billigere da han pruttede om prisen der også, imens jeg gravede et stort hul til mig selv
Vi havde bestil bord på en restaurent i Randers, men da vi kørte fra Hjallerup ringede vi og aflyste det, og så kørte vi til Øster Hurup hvor vi fik noger mad på en restaurent der og derefter en is og så lige et smut ned og kigge på vandet Da vi kom hjem så vi så boksning og fladede ud på sofaen Super hyggelig dag
Søndag sov vi jo længe (10) det er jo vildt, ikke hver dag det sker jo Og så kørte vi til reepark og der tullede vi rundt og nød det gode vejr og at se på dyrene, og i forhold til vejret så var der bar eingen mennesker, så det var jo bare endnu bedre
Vi blev enige om i går aftes at vi havde haft en dejlig hyggelig weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja det lyder da som en SKØN weekend.... hvad sker der lige for det æsel der?
TbCp skriver: Ja det lyder da som en SKØN weekend.... hvad sker der lige for det æsel der?
Det er et føl :p der ligger og dovner hehe
Vingummien skriver: Det er et føl :p der ligger og dovner hehe
Synes den så helt død ud
TbCp skriver: Synes den så helt død ud
Hehe nej den sover bare
Men du er nok ikke den eneste, for stod nogle med børn ved siden af, som stod der da vi kom, og de fik først øje på det da jeg begyndte at tage billed af det
Lyder som en super fed børnefri weekend!
Ja altså jeg ville gerne have Thomas som fast makker på markeder! Får lynhurtigt pruttet prisen ned fra 650 kr til 400 kr
Laulund87 skriver: Lyder som en super fed børnefri weekend! Ja altså jeg ville gerne have Thomas som fast makker på markeder! Får lynhurtigt pruttet prisen ned fra 650 kr til 400 kr
Haha ja :p hvad skete der lige der
Du må godt leje ham
Vingummien skriver: Haha ja :p hvad skete der lige der Du må godt leje ham
Ej må jeg? Det er pænt af dig
Laulund87 skriver: Ej må jeg? Det er pænt af dig
ved det
Daaajligt med sådan en voksen hygge weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128