Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I et par bukser i str. 34 whup whup!!!!
Godt nok er det sådan en slags haremsbuks med elastik og jeg kan under INGEN omstændigheder komme i en normal 34 men nøøøøj da for en feeeed følelse at smutte en 34'er op over måsen ahhh!!!!! I like
Vi skal indlægges med Laura kl. 10 så det var rart med en god start på dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: I et par bukser i str. 34 whup whup!!!! Godt nok er det sådan en slags haremsbuks med elastik og jeg kan under INGEN omstændigheder komme i en normal 34 men nøøøøj da for en feeeed følelse at smutte en 34'er op over måsen ahhh!!!!! I like Vi skal indlægges med Laura kl. 10 så det var rart med en god start på dagen
aii det har jeg da helt misset! - altså at i skal indlægges. Hvorfor skal i det??
Dejligt med et par str. 34..så følger du dig liiige lidt lækker eller hva?? :-D
Sisse
Hvorfor skal I indlægges?
og de har overhovedet ikke strammet i dag føler mig stang lækker trods sved i nakken og sorte rande under øjnene
Vi har været på hosp. med Laura i dag for at få lavet (forhåbentlig) sidste del af undersøgelserne i hendes udredning for penicillin allergi... Hun klarede både stik og oral opløsning uden problemer og vi fik lov til at gå hjem efter blot 4½ time (YAY!!!!!)... vi regner med at blive udskrevet helt om 3 dage
Hun er simpelthen så sej!!! fandt sig i det hele uden en lyd, puttede sig til at sove da hun skulle have 2 timers afslapning og spiste og drak som hun skulle!!! Pragt baby - og ja, hun er stadig baby selvom hun er 15 mdr
DU ER STANG LÆKKER CAROLINE!!
Men det må alligevel havde været en fed fornemmelse i en str. 34
Godt det gik så fint med Laura - hun er en sej lille pige
Ann. skriver: DU ER STANG LÆKKER CAROLINE!! Men det må alligevel havde været en fed fornemmelse i en str. 34 Godt det gik så fint med Laura - hun er en sej lille pige
you always know what to say!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128