Bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Hvor er du sej ! Er det svært ? :b

Hov glemte at citere 

Nej egentlig ikke. Den første rose gik i vasken, fordi jeg lige skulle fange teknikken. Men ingen af de efterfølgende roser blev kasseret. For et år siden havde jeg set en toturial på youtube. Så gik udfra hvad jeg kunne huske der. Brugte 10-16 kugle til hver rose. De blev rullet flade, og ekstra flade i kanten. Også blev det første blad rullet, og de andre sat enkeltvis uden på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Hov glemte at citere 

Nej egentlig ikke. Den første rose gik i vasken, fordi jeg lige skulle fange teknikken. Men ingen af de efterfølgende roser blev kasseret. For et år siden havde jeg set en toturial på youtube. Så gik udfra hvad jeg kunne huske der. Brugte 10-16 kugle til hver rose. De blev rullet flade, og ekstra flade i kanten. Også blev det første blad rullet, og de andre sat enkeltvis uden på

Sådan en har jeg også set ind til flere gange .. Har bare ikke haft mod på at prøve det

Må prøve næste gang jeg skal lave kage ;D

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

Den er fin dejlig enkel

Anmeld

6. juni 2011

Anasmor

SUPER flot kage.. elsker dine roser

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Sakris skriver:

Har desværre ikke noget billede af hvor den står i stativet, men synes da lige i skal se. Der er min svigermor der har bagt og jeg der har pyntet. Jeg synes bladene er alt for grønne efter min smag, men det var ikke mig der valgte den, og brudeparret var meget tilfredse... Så det var jo bare dejligt.

Hvor er den flot!! Og så "ren" og enkel

Anmeld

6. juni 2011

ZamanogDania

Den er rigtig flot og enkel

Anmeld

13. juni 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Sådan en har jeg også set ind til flere gange .. Har bare ikke haft mod på at prøve det

Må prøve næste gang jeg skal lave kage ;D

Ja det må du 

Anmeld

13. juni 2011

Sakris

Tak for roserne piger 

Anmeld

14. juni 2011

linemus

Sikke nogle smukke roser! Rigtig flot kage!

Anmeld

14. juni 2011

Sakris

linemus skriver:

Sikke nogle smukke roser! Rigtig flot kage!

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.