Vægten efter 2. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Carina1977

Ja jeg kunne ikke sove. Har ligget og vendt og drejet mig i over 1 time, og nu gad jeg simpelthen bare ikke mere, og stod så op igen. Nu holder jeg mig vågen indtil mark er blevet sendt i skole, og så må jeg jo få sovet ud der

Men valgte så at veje mig. Jeg har været noget skeptisk, fordi der er røget en del usundt ned i løbet af ugen. Så jeg ville faktisk være tilfreds med at vægten blot stod stille.

Men jeg blev glad da jeg stod op på vægten....dobbelttjekkede faktisk, for jeg troede ikke rigtig på det. Men vægten viste 90,8 kilo, hvilket vil sige, at jeg har tabt mig 1½ kilo på 1 uge igen.

Så på 2 uger er der røget 3 kilo, og det er jeg faktisk ganske godt tilfreds med

mit første delmål var at komme under 90 kilo....og der er jo ikke så længe til  jeg er bare så sindsygt glad lige nu

Håber det går lige så godt for alle jer andre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

otlitrom

Hvor er du sej Carina!! Mega godt gået!

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

kitty skriver:

Hvor er du sej Carina!! Mega godt gået!

Tusind tak  

Det er bare for vildt

Anmeld

6. juni 2011

SaraLM

Det er simpelthen så super flot!

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

SaraLM skriver:

Det er simpelthen så super flot!

Tusind tak  

Jeg kommer sikkert hurtigt ned på 80 kilo igen, tror jeg. Det er nemlig altid de sidste 10 kilo, der bliver et problem for mig. Så jeg tror først jeg kommer rigtigt til at skulle kæmpe, når jeg er kommet ned på 80 kilo.

Det bliver en udfordring

Anmeld

6. juni 2011

SaraLM

Det kender jeg godt - det er altid det sidste før den virkelige ønskevægt der er det aller sværeste... men 80 kg er jo også en utrolig sejr i sig selv!

Du skal simpelthen være stolt af dig selv

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

SaraLM skriver:

Det kender jeg godt - det er altid det sidste før den virkelige ønskevægt der er det aller sværeste... men 80 kg er jo også en utrolig sejr i sig selv!

Du skal simpelthen være stolt af dig selv

Ja og denne her gang, nægter jeg bare at give op ved de 80....nu skal hele overvægten bare væk, og jeg SKAL nå i mål.

Ja jeg er faktisk også lidt stolt. Selvom det kun er 3 kilo indtil videre, så er jeg jo alligevel et skridt nærmere mit mål

Anmeld

6. juni 2011

SaraLM

Carina1977 skriver:

Ja og denne her gang, nægter jeg bare at give op ved de 80....nu skal hele overvægten bare væk, og jeg SKAL nå i mål.

Ja jeg er faktisk også lidt stolt. Selvom det kun er 3 kilo indtil videre, så er jeg jo alligevel et skridt nærmere mit mål

Stædig - det er helt sikkert vejen frem

Jamen 3 kg er da heller ikke at kimse af! Det er en virkeligt flot start, og med til at holde motivationen oppe

Anmeld

6. juni 2011

tinasmor

Carina1977 skriver:

Ja jeg kunne ikke sove. Har ligget og vendt og drejet mig i over 1 time, og nu gad jeg simpelthen bare ikke mere, og stod så op igen. Nu holder jeg mig vågen indtil mark er blevet sendt i skole, og så må jeg jo få sovet ud der

Men valgte så at veje mig. Jeg har været noget skeptisk, fordi der er røget en del usundt ned i løbet af ugen. Så jeg ville faktisk være tilfreds med at vægten blot stod stille.

Men jeg blev glad da jeg stod op på vægten....dobbelttjekkede faktisk, for jeg troede ikke rigtig på det. Men vægten viste 90,8 kilo, hvilket vil sige, at jeg har tabt mig 1½ kilo på 1 uge igen.

Så på 2 uger er der røget 3 kilo, og det er jeg faktisk ganske godt tilfreds med

mit første delmål var at komme under 90 kilo....og der er jo ikke så længe til  jeg er bare så sindsygt glad lige nu

Håber det går lige så godt for alle jer andre  

Jeg troede først det var en af de der gravid tråde med, Jubii jeg har tabt mig så og så meget selv om jeg har en baby i maven Men det kan jeg jo læse mig til det ikke er, og ville ikke forlade din tråd uden at sige: hvor er det bare flot. At tabe sig er bare SÅ svært (eller endnu svære er selvfølgelig at holde det) så synes, at bare det er så dejligt for dig, at du har taget kampen op.

Keep up the good work...

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

tinasmor skriver:

Jeg troede først det var en af de der gravid tråde med, Jubii jeg har tabt mig så og så meget selv om jeg har en baby i maven Men det kan jeg jo læse mig til det ikke er, og ville ikke forlade din tråd uden at sige: hvor er det bare flot. At tabe sig er bare SÅ svært (eller endnu svære er selvfølgelig at holde det) så synes, at bare det er så dejligt for dig, at du har taget kampen op.

Keep up the good work...

Hehe mit indlæg lå jo under kategorien "før rund, nu sund" men det er jo ikke altid man ser det  ej hvis jeg var gravid, så ville jeg da bare glæde mig over at tage på i vægt.....så var der jo en glædelig grund til det

Men ja det er svært at tabe sig....man skal virkelig have smidt nogle gamle vaner væk. men jeg giver dig helt ret i, at det hårdest må være at bevare vægttabet

Jeg havde ellers besluttet mig for at min søn kun skulle vejes en gang i måneden (han er overvægtig), men han ville vejes idag, og han har faktisk tabt sig ½ kilo i denne uge, og han var helt vildt glad....det var dejligt at se glæden i hans øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.