Nogen der har et godt alternativ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

mrsminimus

Min forlovede og jeg venter os en dejlig lille prinsesse, MEN jeg er ikke særlig glad for lyserød... Må jeg evt. se nogle billeder af jeres små prisessers værelser så jeg kan få lidt inspiation????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

sandratobias

Hva med lilla..??? 

Anmeld

6. juni 2011

hekran

Venter også en lille pige og er bestemt hverken til lilla eller lyserød. Har to drenge i forvejen, så jeg er vist blevet lidt drenget Har termin på onsdag og foreløbig kommer hun til at sove hos os, men når hun får sit værelse tænker jeg i lime, orange og en pang-pink. Orange og pang-pink går rigtig godt sammen uden at være for 'puttenuttet' og lime giver den bare et ekstra kick På drengenes værelse har vi lime og en pang-blå. Kunne egentlig også smide noget orange ind der.

Go crazy med farverne. Alt det er pussenussede noget varer kun få måneder. Så får de små krudt i numsen og skal da have noget der kan følge med, så ingen bamser og sommerfugle her

Anmeld

6. juni 2011

sarahb

helt sikkert lime og lilla, det er så fedt sammen...

Anmeld

6. juni 2011

Den lykkelige

Du må gerne se min datters værelse  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

mrsminimus

Takker mangfe gange for alle jeres svar, det er super lækkert man kan få gode ider fra andre herinde.... 1000 tak jer alle

Anmeld

6. juni 2011

BabyMus

mrsminimus skriver:

Min forlovede og jeg venter os en dejlig lille prinsesse, MEN jeg er ikke særlig glad for lyserød... Må jeg evt. se nogle billeder af jeres små prisessers værelser så jeg kan få lidt inspiation????

Vil os stemme på lilla og limegrøn. Det er så super fedt sammen. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.