Flyverdragt og str. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Anja

Hvilken størrelse bruger jeres bebser i flyverdragt ??

Jeg købte i weekenden en mikkline flyverdragt til Elias (var minus 60%), købte str 80 og troede den var rigelig og at kan kunne bruge den hele foråret når han skal med ud at lege, men men men den passer ham lige akkurat !
Ved godt at han har rundet de 10 kg og de 75 cm, men alligevel, han er vel ikke kæmpe !!? Eller ??

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Muffinmus

hmm. tror dælme det kommer an på mærkerne...
William véjer vel et sted mellem 9,1-9,5 kg og målte sidst 72 cm..måske 73 nu og han svømmer i min dragt i str 74.... Men det er en Me too dragt og den er altså pæn stor i det. Så synes da bestemt han burde kunne passe en 80 i lang tid.

Anmeld

26. februar 2008

Anja

Du har ret i at mærkerne er forskellig i størrelse. Jonas som er en stor 3½ årig bruger str 104 i Mikkline, så jeg regnede da med at 80 var rigelig til den bette .....

Anmeld

26. februar 2008

Tut

Hej

Noah vejer 8,5 kg. og er 74 cm. Og vores fyverdragt fra "Name it" hedder str. 74/80, og den svømmer han også i.

Mette

Anmeld

26. februar 2008

Tynen

Købte for noget tid siden en Reima i str. 68 til Stella og hun SVØMMER virkelig i den!
Hun kan slet ikke bevæge armene eller benene i den fordi den er så lang.

Så ja, det er nok en mærkesag!

Er sgu bange for at det ikke når at blive koldt nok før det er sommer.
Har kun brugt den en enkelt gang indtil nu og hun tons-svedte bare da hun kom op af vognen! - Stakkels unge!

Trine

Anmeld

26. februar 2008

ivfmarie

det er helt klar en "mærke-sag"... Malte har én dragt str 74, som når ham til knæene, og en anden 74'er, der passer ham perfekt, og endnu en 74'er hvor han bare ligger og triller rundt indeni... Der er igen vej uden om... når de små skal have den slags tøj, så må de med i prøverummet... Marie - der altså ikke selv har købt 3 flyverdragter... de er arvet :)

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

jeg har en 74 mener jeg det er...men den kan tif næsten ikke passe mere...men jeg ved jo godt hvorfor....den er blevet tumblet....så tumbler i...så køb et nummer størrere....

Anmeld

26. februar 2008

Mikkelmusen

vi har en i størrelse 62 som filuca stadig kan passe, men hun bruger ellers 74 ca. Og så har vi en i 80 som ligner en 96.. Så det ER mærkerne...:)

Anmeld

26. februar 2008

ka li ja

ja ok, her er vi også ude i at skulle ha en 86 næste gang...
han er 77cm.. så det passer vel meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.